• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-06-28 10:32:05 följande:
    Lycka till på VUL idag, vilken tid ska du dit?

Kram!
    kl 13.. jag är så nervös så jag mår illa...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    kalmar brud skrev 2011-06-28 11:25:25 följande:
    vilken vecka är du i nu?
    Ja är bara 5+1 idag... tanken är att se hinnsäck på "rätt" plats... eftersom jag har haft ett utomkvedshavandeskap...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-28 11:33:10 följande:
    En vecka kvar till BIM... funderar på när jag ska börja testa! Hur hade ni gjort? Riktigt än är ju ingen större ide, men vet inte om jag kan hålla mig ända fram till bim!

Tycker mig känna en lite molande känsla i magen, men kan lika gärna ca inbillning eller ngt annat..
    ohhh 5 dagar föra verkar vara magiskt! =)
    Jahajaaa....
  • MCT79

Hello! En fin hinnsäck motsvarande ca 5+5! ägget släppte från vänster sida!
    5+5 lät ju bra men han sa det kan vara mindre för hinnsäcken är inte lika tillförlitlig att mäta som fostret!
    Nu kan jag njuta av New York!

• MCT79

Nääe inga twins här! =)

Ohh..lättad.. nu är bara vanliga mf oron kvar =)

Jahajaaa....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-28 14:18:04 följande:
    Nu har du fått pergo, så den här gången kommer bebben ut frisk o kry när den ska!
    Yes!!
    SoMa72 skrev 2011-06-28 14:16:46 följande:
    Japp, vi gör väl det då... Även om jag tvivlar starkt på att jag får plus, men DU kan ju få det, hoppas! Friday it is!
    Hoppas det finns bredband på hotellet! Måste följa ert testande! haha!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Saftmedbulle skrev 2011-06-28 16:05:08 följande:
    Varför fick du nej först av Danderyd? Verkar väldigt godtyckligt inom allt det här... Har just själv haft mitt tredje missfall och har "rätt till" utredning, men har ingen ANING om vart jag ska vända mig... :(
    Förmodligen pga resurser.. gissar jag.

Var bor du Saftochbulle?
    Jahajaaa....
  • MCT79
    MCT79 skrev 2011-06-28 16:53:49 följande:
    Förmodligen pga resurser.. gissar jag.

Var bor du Saftochbulle?
    Förlåt jag borde läst lite längre...
    Ultragyn är ett bra tips men kräver remiss numera, annars an jag rekommendera GynStockholm i Jakobsberg, jag fick komma inom 1,5 vecka. Supertrevliga sköterskor, togs massor med prover och ville göra ultraljudsundersökning av min livmoder så de är seriösa.
    Hade en läkare där som kanske inte är den varmaste som person men väldigt kunnig. Och som sagt, ingen remiss och anslutna till landstinget så frikort gäller.
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3