• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-06-21 18:39:50 följande:
    Ego magen är helt klart svullen idag, trycker mot jeansen på ett konstigt sätt, men de lilla äl-flytningarna jag tyckte mig ha är borta nu, så...?

Fick precis höra att min kompis barn har fötts idag, en liten tjej! :) längtar efter att få se henne!
    jag har alltid älflytningar 2-3 dagar före äl!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-21 19:36:24 följande:
    Kanske gömmer sig mer än en knatte där inne hos MCT
    gud hemska tanke... två ok... tre... panik...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Mrs Lilac skrev 2011-06-21 19:27:50 följande:
    Du kan jogga även om du är gravid! Dock ej så du typ spyr av ansträngning. Och inte om du har livmoderimsufficiens. Annars är det bara bra för bebisen.
    Hej!
    Kände inte igen ditt namn, vem är du? =)
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-22 05:02:04 följande:
    Godmorgon! Hoppas det tar sig för alla ägglossare här inne Glad

Frågade en barnmorska om de olika utslagen på gravtesterna och hon sa att om det är tidigt i graviditeten så kan utslagen variera. Såååå.... jag får väl försöka hålla mig en vecka Obestämd

om jag kan.Skäms
    Jag fortsätter hålla tummarna stenhårt borta på mitt hörn! :)  Kul med en till morgonpigg... eller... pigg och pigg... klockan ringer...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-22 20:35:04 följande:
    Har tyvärr fått spök på dom med.
    Men det har aldrig jag! :) Jag har bara fått plus på de stickorna när det faktiskt varit något och det också har verifierats med blodprov... 6 plus senaste 18 månaderna! :)
    Jahajaaa....
  • MCT79

Hej brudar!
    Vad ni skrivit idag! Jag har haft fullt upp med jobb och sen träffat en kompis under eftermiddagen!

JoWiAn jag hoppas dina plus blir starkare! Samma sak till dig Rosen!! Massor med plus till er ALLA nu!

Jag fick ett samtal idag från läkaren jag träffade på Danderyd i slutet på maj! Han ville kolla läget iom att det borde vara "mensdags" för mig nu... (!!!!!!) Amazing!!
    Han skickar nu en remiss till Ultragyn i Danderyd för ett vul när vi kommer hem från NY, sedan upprepade VUL till mödravården tar över.... I LOVE HIM!!  Han frågade också om jag hade crinone så det räckte och så!
    Sen tyckte han att vi skulle höras sen när vi kommer hem från resan, vi får väl se om han ringer igen...

Alltså jag är nästan lite chockad!

Jahajaaa....
  • MCT79
    MCT79 skrev 2011-06-22 20:47:25 följande:
    Men det har aldrig jag! :) Jag har bara fått plus på de stickorna när det faktiskt varit något och det också har verifierats med blodprov... 6 plus senaste 18 månaderna! :)
    Förlåt, fem plus ska det vara.
    Jahajaaa....
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-22 21:10:04 följande:

Fy vad jag är lättirritread idag :( Snäst av både sambon och dottern flera ggr idag..
    Men allt jag önskar just nu, är att mensen kommer.. eller att det kommer ett plus på stickan..

hoppas på plus!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-22 21:53:59 följande:
    MCT, gud vad underbar läkare! Vad heter han (förnamn räcker)? Jag hade en sån underbar läkare jag med när vi fick abortpillrena, han skulle jag alla dagar i veckan bara vilja ha som min läkare för han var så lugn och harmonisk och medkännande. 
    Sven Eric heter han! =) Luuuuuugn, varm, erfaren....perfekt!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-22 21:42:31 följande:
    Wow MCT, vilken läkare!!!! Härligt vännen!

Har varit ute på ridtur i skogen nu, ljuvlig sommarkväll, regnet har försvunnit o allt luktar så gott! Har lite värk i magen, så är nog äl känningar, fick ju jättestarkt utslag på testet idag, så det borde väl hänga ihop, eller va tror ni??
    Gud det där lät ju underbart....ridturen alltså...  Låter mycket sannolikt att det är älsmärtor! Ihhhh!! Mys nu! =)) Eller vänta nu... helga vilodagen eller hur var det?
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3