-
Ahh då var vi nästan exakt lika då.. jag hade bf 10 oktober och fick ett MA v 12... skrapades 29 mars... Jo jag förstår precis vad du menar. Varit på barnkalas nu, mest vuxna med två tvååringar,,, svider lite. Vill ju också.HjärtatAlicia skrev 2011-06-18 18:11:41 följande:Förstår verkligen hur du känner efter att ha varit på ett barndop! Jag fick ma i mars, i vecka 13-14.. skulle blivit en oktoberbebis. Bor i en liteb by där alla känner alla.. och gissa vad? Hälften av befolkningen väntar barn i sept/okt. Svider i hjärtat varje gång jag möter någon av de havande mammorna på dagis, i affären, på promenaden.. :/
-
Ska vi lägga oss där tillsammans en stund? Bööla lite..FruW skrev 2011-06-18 18:08:53 följande:Nej MCT det är det inte!! Med så superstarka streck har liten nog satt fast sig med både superlim o häftapparat!! Men jag förstår din oro.,,
Själv är jag superdepp idag efter dopet, fattar inte hur jag ska orka, vill bara lägga mig under täcket o storgråta! :( -
Mmm... jag fick tre doser cytotec som jag inte svarade på.. sen skrapning..HjärtatAlicia skrev 2011-06-18 18:52:57 följande:Och jag hade bf den 15:e.. Min kropp klarade trots allt av det mesta själv.. men fick ändå springa på gynakutn stup i ett..
Jag har en tvååring hemma.. så jag har iallafall att göra.. men längtan efter ett syskon till henne har jag haft så länge nu :(
Nåja.. Jag är gravid nu... tillsvidare...=) -
Renbäddat är härligt!
Nej det är nog bara lite lördags/dop/barnkalas depp!! Nu rycker vi upp oss! Kram!
-
Vi kan krypa ner tillsammans så jag kan koncentrera mitt hcg kring er!
-
Rosen jag har aldrig plussat på bim-5 tidigare så håll uuuuuut! Det är som mimmi säger, det är inte kört förrän mensen är här!
-
jag tror det har mer att göra med när ägget fäster... har läst att det kan ta 6-10 dagar för ägget att vandra till livmodern och fästa... inplantationen kan också ta olika lång tid... mitt ägg (ja det är bara ett!) verkar ha spurtat denna månad och fastnat fort... andra månader har jag plussat som tidigast bim-2 och då har jag alltid samma lutealfas...
Så det skiljer inte bara mellan olika individer det verkar också skilja mellan varje graviditet hos en och samma individ. Jag tror på dig! Testar du med testlagret? Jag har _aldrig_ fått skuggor på dem om det inte faktiskt varit något där!
-
Ja hcg börjar utsöndras först när ägget fäst vid livmoderslemhinnan! Så ge det lite tid... bim-5 är ju "nästan" en vecka före bim ju! Jag har aldrig fått skuggor om det inte funnits nått där.. helt bombis.. och tro mig, jag har skådat gravtester under lupp...Lofot skrev 2011-06-19 08:39:53 följande:Helt underbart att du är gravid nu ju! :)
Ja just det, ägget ska ju fästa också. Och det är då det börjar utsöndras hcg?! Jag har inte helt kollpå när min äl var eftersom mina stickor tog slut exakt då det började stegra lite. Sen när jag fick nya så var strecken svaga igen så ...
Åh, tror du verkligen att det skulle kunna vara nåt?! Jag hoppas verkligen det! Men nu tänker jag avvakta till torsdag...
tror jag...
Man blir lite som besatt...
Vet vad du menar med att man blir besatt... förra gången plussade jag till bim+10...haha! Tog i morse igen (såklart...) man vill ju se utvecklingen... Bilder finns i mitt galleri om du "orkar" se dem... tänkte att jag inte ska bomba med fler bilder här inne!
Kraaaaaaaaaaaaam! -
hahaha gillar din liknelse med ugnen!! Jag har också hållit tester mot fönstret...och lampor....och bildskärm.... *rodnar*Lofot skrev 2011-06-19 08:46:37 följande:Jag tittar gärna på dina och andras bilder. Det gör mig bara glad och hoppfull. KLart man vill se utvecklingen!
Jag lägger mina tester jättenära fönstret så att man nästan ser igenom dem...helt sjukt hur man blir.. och så kan jag kolla hur länge som helst på ett och samma test... Precis som att det skulle hjälpa! :D Det är precis som attstå framför ugnen och vänta på att maten ska bli klar när man är döhungrig... -
Ja visst har det det? Kommer vara ett nervvrak fram till v 13... eller förbi 11+4...Lofot skrev 2011-06-19 08:47:33 följande:Jädrarns va det har ökat sen den 17e MCT!!! :D KUL!!!