• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag vill inte säga T-ordet men jag hoppas du fattar!! =))

Å ring och få utredningen nu... det blir förhör när jag kommer hem.. ;)

Jahajaaa....
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-28 20:51:00 följande:
    Tack söta Sofy, Devin är bedårande! Hade du frågat för några månader sen hade jag tyckt att det varit jobbigt med bilderna men det går ganska bra nu. Men då undvek jag familjeliv i största allmänhet också, skulle inte hänga här om jag inte orkade bli påmind om andra barn. Tack söta du för att du frågar - och respekterar om någon inte klarar av att se bilderna! Kram på dig!! 

MCT, härligt att ultraljudet gick bra! Ha det så superbra i NY! {#emotions_dlg.flower}

Lite ego: Fick typ två droppar blod på papperet idag på eftermiddan, 9 dar efter ägglossningen. Kan vara mensen som är på gång och blir ledsen i ögat om det är så att jag fått en kort lutealfas igen. Det lär visa sig imorgon bitti, jag får alltid mensen på natten/morgonen. Det har inte kommit något mer nu. 
    Hoppas på nidis!!!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Här. Kommer ett snabbt New york grattis SoMa!!!!! WOOOOOHOOOOO!!!!!!!

Mimmi dina bruna flytningar kan vara nidis, jag hoppas på det!!! Kram!

• MCT79

Håller tummarna för dig soma! Spännande!

Mimmi jag hoppas du har fel och plusset kommer snart... Lider med dig. :((

• MCT79

Soma äckligt varmt och allt luktar illa... Hahah! Lite för trött för NY.... men men. Sov middag en timme idag då går det bättre! :)

• MCT79

Hoppas monaco luktar bättre soma! ;)

Flickanfin, tråkigt men jag förstår! Hoppas vi ses snart igen! Kram på dig!

Ego, vaknat illamående... Lite skönt(?) hade inget sånt förra gången... Men usch vad jag vill hem... Sista dan idag, åker i morgon lunch. Igår hade vi en luftfuktighet på 98%.. man är konstant blöt! + regn och åska. Idag sol och utlovat 34-36 grader...

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-07-06 18:19:48 följande:
    Jag ska inte försöka bli gravid innan jag ska till läkaren. Tycker det ska bli skönt att kunna slappna av hela semestern utan att tänka på flytningar och symtom hela tiden.

Rosen: Hoppas att läkaren har jättefel!!! Massa lycka till!

Usch jag är så orolig att det är min övervikt som ställer till problem. Men o andra sidan var jag överviktig även när jag blev med sonen. Har ju lätt att bli gravid så hoppas de är nåt lätt fixat.      
    Det låter skönt att bara släppa allt ett tag också!
    Hur mkt övervikt har du? Jag har tänkt samma sak om mig själv nämligen... har typ 20 kg för mkt.. men fick höra att det är betydligt mer än så som krävs.. inte vet jag...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-07-07 09:35:33 följande:
    Kan vi inte dra igång en ner-i-viktgrej här? Så mycket lättare när man har stöttning o framförallt i en såhär härlig grupp :)
    bra idé! Om denna gav också skiter sig hänger jag på... men ska nog inte gå ner i vikt just nu... siktar på att inte gå upp istället... =)
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3