• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Dag och natt skrev 2011-06-25 17:20:34 följande:
    MCT, men gumman är det mycket du blöder? Förstår att du blir orolig! Du vet bäst själv vid det här laget, men åk in om du är orolig. Kram!
    Näe det är inte mycket..brunt... jag har läst leaevas tråd nu och är lite lite lugnare igen.. just nu sitter jag i en bil igen på väg tillbaka hemåt efter att ha varit i halmstad..
    Men blöder det i morgon igen så åker jag nog till gynakuten...om jag inte står ut till tisdag...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-25 19:22:57 följande:
    MCT;

Kom bara ihåg i bakhuvuet att jag blödde MASSOR av mina proggisar, de va färskt rött, brunt, massvis av klumpar o koagulerat blod, orange.. alla möjliga färger.. o de rann längs benen.. men de gick bra! De va bara pga vagitorerna.. retade slemhinnor, inget annat!

Håller alla tummar!!

Kram!
    Förstått!! Kör in det i bakskallen! :D
    Jahajaaa....
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-06-26 10:28:02 följande:

Vad härligt JoWian! Grattis!! :)

Jobbigt MCT, men ta som sagt inte ut något negativt i förväg.. De sa till mig att av alla som kommer in till akuten med blödningar är det bara hälften som är missfall och du har ju andra anledningar att blöda! *tummar*

Här kom tant-jävla-röd på midsommaraftons morgon (extra tack för det!) och jag fick inte ens en chans att visa att jag kunde hålla mig till BIM med att kolla.. Min mens har betett sig vansinnigt skumt sen Viggo, cykel som varierar mellan 26 och 45 dagar.. Det försvårar barngörandet ganska mycket :(

Inte nog med att kärringen inte har vett nog att veta att hon inte är välkommen... hon kommer på sämsta tänkbara dag...

Min äl blev skitskum efter mf nr 2 i höstas.. verkar inte komma varje månad osv... fick prova pergotime och vips... kanske nått att be om? Om systemet har hakat upp sig liksom...
    MIn cykel varierade mellan 25-40 dagar också!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Idag fick jag ett "svart" test... och inget mer blod har kommit.... :)

Vågar inte riktigt lämna er..... förlåt om jag tjatar.. jag har ju ett fint plus isf... :((

Jahajaaa....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-26 13:38:35 följande:
    Du skulle bara våga lämna oss!
    Gulle du!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    kalmar brud skrev 2011-06-26 18:36:37 följande:
    ÄNTLIGEN... Hittade jag en tråd för mig.

Fick MF 5 juni var då i vecka 6 (5+2)... Nu är vi på det igen och fick utslag på ÄL test 23 Juni, 18 dagar efter Mf. ... Hade MYS kvällen innan den 22a... Tror ni vi träffade???

Nu är det bara att vänta två LÅÅÅNGA veckor... BIM borde vara någongång 8-10 Julis...
    Välkommen Kalmarbrud! Här finns de massor med erfarenhet kring det du går igenom nu och det är VÄRLDENS BÄSTA TRÅD!!!  Massor med underbara människor!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-26 18:17:48 följande:
    Vad skönt!! Jag tänkte köpa ett digitalt imorgon och använda på tisdags morgon Mina testlagret tester är slut. Men de är väl bara sunt för mig
    Mmm jag vet vad du menar... vågar jag berätta att jag beställde fler i början på förra veckan?

Så kul ju... såhär såg mitt ut i morse... Oskyldig

Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:02:04 följande:
    Oj då kanske jag ska beställa några iaf Oskyldig
    Gör det! Låt mig inte missbruka själv! Cool
    kalmar brud skrev 2011-06-26 18:49:59 följande:
    När började ni testa med testlagrets stickor??? Har ca 25 stycken hemma och väntar ju nu för att kunna börja testa... Skrattande
    Ptja... vid första symtom... vilket man ju nästan har jämt... hihi... näe men bim-5 testade jag denna gången, det är nog det tidigaste jag provat...=)
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:05:04 följande:
    OJ OJ OJ!!! Jag "gick" raka vägen in och beställde 20 st nya
    Men ops! Cool
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3