• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-03-10 08:26:31 följande:

Solig förstår dig !!!

Just nu ser våran besök hos Mr ut och inte bli av   C har 39 i feber och då vill jag inte åka tåg med henne...

Så nu tycker vi synd om oss själva!!!!

Vilket knas...
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-10 17:39:43 följande:
    Mmm
    Problemet mär att man ska stå lätt böjd i knäna, rak rygg, knän ihop ,höfterna vridna tvärs åkriktningen , och händer/armar som om man är på väg fram till baren och greppa en öl i varje hand ...

Samt ett visst mått av balance skadar icke!
    Ahaaaaaa.. Då är det det som är mitt problem (jag har inte åkt bräda sen jag ägnade nån vecka åt brädåkning i högstadiet).. Jag är dålig på att böja på knäna.. Översträcka knäna däremot, det är jag duktig på...
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2011-03-10 18:37:31 följande:
    Ja klarade 4h på jobbet  idag...

Så...nu är jag sjukskriven igen..."GAH"
    -Men...efter att ha blivit osams med enachefen så pratade jag med en av de andra som nu årdnat så att jag fått kontakt med företagshälsovården...nej men så fint...tog ju bara sisådär 4 månader efter arbetsplatsolyckan... Obestämd

"Trött på det mesta som har med jobbet o smärta att göra"
    Vilket knas..
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-03-10 18:50:19 följande:
    Nu är jag i Finland!!!
    Hälsa Finland!
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-10 19:06:33 följande:
    Hoppar in och hostar hej
    Hostar tillbaka! Gråter
  • Majuuu

Prosit har omtenta imorn o hon känner sig dåligt förberedd, men är ändå inte ett dugg nervös... Jag tror jag skrivit för många tentor nu.. Ska bli skönt att ha lite tentapaus nu efter att ha haft 4 tentor på 7 veckor.... Tyst

• Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-10 20:14:49 följande:
    Lycka Till med tentan imorgon!! När ska vi hålla tummarna imorgon??
    Tackar! Ni ska hålla tummar o tår 8.10-12.30 (tentan pågår eg till 13.30 men jag ska på famrådg 13.00 så jag får helt enkelt inte sitta hela tiden ut... )
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-10 20:34:40 följande:
    Okej men jaghåller tummarna 08:10 till 15:00 så håller jag tummarna för att det ska gå bra på fam.rådg. med !!
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-03-10 20:48:04 följande:
    Då gör jag det då... ..
    Härligt!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D