• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2011-03-15 21:43:35 följande:
    Antingen är det vi som blivit gamla eller så har dagens ungdom en väldigt konstig syn på vad som är snyggt, för hur kan man gå runt offentligt med "salihousut" när man inte är en finsk gubbe med ölmage? Skrikandes
    För att inte tala om dessa gräsliga saker.... 

Kräks Kräks Kräks
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-15 21:46:15 följande:
    För att inte tala om dessa gräsliga saker.... 

Kräks Kräks Kräks
    O allt detta underbara leopardmönster överallt.....

Kräks Kräks Kräks
  • Majuuu

Nej nu ska jag sluta spy galla över det hemska modet o gå o lägga mig o drömma om daddy istället.. Drömmer

Gonatt o sov gott snyggingar (o jag hoppas verkligen att ingen av er går runt med jumpsuit för då vet jag inte om ni platsar i tråden Tyst {#emotions_dlg.djavulsk} )!
    Dröm om mig som vanligt! 
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Skål 

• Majuuu
    MrC skrev 2011-03-16 12:25:49 följande:
    Vi avbryter koppleriverksamheten för ett viktig meddelande.
    MrC och hans lilla Rivjärn (A 5 år) befinner sig nu i Östergötland hos CM och C (7 år).
    [/slut på på viktigt meddeland]
    Härligt!
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-16 13:26:11 följande:
    Vet nån som kommer få Prosits onda öga på sig...

Koppleriverksamhet... haha.... det låter ju inte...hmm... bra Tungan ute
    Jag tänkte inte så långt... Drömmer Tyckte bara det var härligt att dom får vara tillsammans..
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-16 16:02:56 följande:
    Vi Flyr när du kommer..

Förexten .

Tråden e döö..

Det är bara en massa  när dejtande "Horny Couples"  som skriver hur mycket  "Filane" som skett de senaste timmarna Lr  Möjligen KOMMER att ske ...

"All the good Women are Married, and the handsome men are gay..."

Död
    Nejdå, var inte så neg.. Tråden lever sålänge vi håller den vid liv o vi är inte på väg nånstans... Men på dagtid har jag skola o barn så jag har varken tid eller möjlighet att sitta här.....
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-16 16:09:05 följande:

Vart är alla i tråden känns som alla skaffat sig liiiiiv utanför och ibland gullas de liiiiiiiiiiiiite för mycket I tråden de får man hålla utanför:P

Jepp, gulligull ska ske i kulisserna så vi inte skrämmer bort nya o gamla singlar.. Det var ju därför jag startade denna tråden för jag var lite trött på att gulligull i dom andra singeltrådarna... Tyst
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-16 17:00:01 följande:
    Mmm.... vi e typ de bland de sista singlarna...... Gråter
    Nejdå det föds nya varje dag...
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-03-16 17:52:06 följande:
    hallå tråden , weeeeei på natten mot lördag så lyfter planet till london så blir en snabbvisit där och fredag kommer världens bästa TS och Flickvän ska bli så härligt var JÄTTE länge sen nu :( så blir massa mys då :).
    och idag har man gått lift kurs så nu e man full lärd igen :P .
    Bara imorn kvar innan vi äntligen får ses pårikt! Drömmer
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-16 18:08:26 följande:
    Ursäkta, men hur hinner du träffa Maja på fredag och ha tid för mys om du flyger samma dag?
    Fredag är fredag o lördag är lördag så det är 2 olika dagar..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D