• Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:55:46 följande:
    hihi jag o JM drog iväg häromdagen och inhandlade högtalare till hennes dator
    Praktiskt... Man kanske skulle ta en sväng förbi elgig eller mediamarkt när jag ändå ska handla... Obestämd Problemet är ju att jag är totalt oinsatt i ämnet.. Vill ju ha nåt billigt som ändå har någålunda bra ljud.... 
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-19 14:51:30 följande:
    Joo men rehabtiden va inte sköj men men... Jag fick 1/2 ton över knät när jag låg ner och läkaren fattade inte varför bara främre korsbadet gick av och inget mer....
    Nej det kan jag tänka mig o men det är ju rehaben jag tänker vara inblandad i om några år..

Oj, ja då hade du tur! 
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-19 15:31:00 följande:
    *rastar stereon.....retar grannar*

Demon
    Jag ska reta grannarna ikväll med singstar...  {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 15:32:31 följande:
    if you think what I'm saying is inappropriate then you should hear what I'm keeping to myself..muahahaha
    Men såhär är det:
    * I tråden sköter man sig {#emotions_dlg.djavulsk} 
    * IRL kan man babbla om allt...

Så funkar jag Oskyldig
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-19 15:41:52 följande:
    såååå då var alla golven städade eller ja toagolvet tar jag sen när jag ska städa toan...har disken och tvätten kvar idag och fixa

kul för eeeer som ofta får oväntade besök jag har ALDRIG sååååna knapp vanliga besök MEN på freeeeeeeeeeedag får jag ett efterlängtat beeeesök
    Kommer du o städar här sen... Jag förstår inte vart dagen gick egentligen (förutom en sväng till systemet, elgiganten, media markt o maxi).. Tyst
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-19 15:47:17 följande:
    Dom Lellebror fixade till mig är riktigt bra!! Nöjd som bara den. Glad
    Skönt med sån service.. Själv fick jag åka till elgig o där var det bara skyltexet kvar av dom som lelle tipsade om så jag åkte till media markt (som är typ ett kortare stenkast från elgig) o där fanns inte dom men det fanns samma som han köpt till dig..
  • Majuuu

Bäst jag snabbplockar lite till så jag kan dammsuga iaf delar av lägenheten innan jag ska på plocka-upp-syrran-o-en-kompis-runda. Dom ska hjälpa till o fixa lite innan dom andra tjejerna kommer (runt 19.30)..
    Sen blir det singstar för hela slanten trots lite småhosta..  Skål

Ha en bra kväll o babbla mycket så jag har nåt att läsa imorn.. Solig
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower}

• Majuuu
    stoltcissi skrev 2011-03-19 17:03:41 följande:
    låter superskoj med singstar,ha superskoj
    Ja singstar är jättekul! O skoj ska vi ha..
    Ha de så trevligt ikväll du oxå! Solig 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D