• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mattias74 skrev 2011-03-20 10:01:59 följande:
    Å 17, hur kunde jag vara så knäpp. Jag är lika bombad som Libyen
    Var det bomber i din dröm oxå? Förvånad
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 10:06:44 följande:
    god morgon Solig
    God morgon! Solig

Tackar för högtalartipsen! Köpte ett par sånna som ni fixade till JM o kopplade in dom nu på morgonen o älskar dom redan (men sen igen är det rätt bättre ljud att få lyssna i högtalare än i vanliga billiga hörlurar så egentligen är jag nog inte kräsen, men tillräckligt kräsen så jag inte vill ha burk-ljud i högtalarna)! {#emotions_dlg.flower}
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 10:23:35 följande:
    det var det i min Skäms
    Det var det inte i min.... Obestämd Men sen igen hann jag ju inte drömma så mycket heller på den lilla tid jag sov inatt.. Men jag minns att daddy var inblandad som vanligt.. Drömmer
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:27:27 följande:
    Jag antar att de i din dröm inte var av den exploderande typen?
    Antar oxå det.... Tyst
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:28:10 följande:
    Tycker jag inte.  Däremot har flygplansresedrömmarna försvunnit efter resan till New York
    Skönt, om dom var dåliga drömmar alltså....

Mina drömmar är väldigt typ vanliga-livet-drömmar o spårar aldrig ur eftersom jag börjar analysera drömmarna medan jag drömmer om drömmarna börjar bli overkliga eller gå mot mardrömshållet... Praktiskt att slippa mardrömmar men lite jobbigt ibland när man drömmer nåt trevligt o så är det nå detaljer som inte stämmer o då kommer jag in o börjar analysera o förstör drömmen... Skrikandes
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 10:31:30 följande:
    inte exploderande, men helt klart dödliga
    Förvånad
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:31:54 följande:
    Stackars Daddy, får han aldrig vilaTungan ute
    Nej han var helt slut i fredags kväll när jag skulle åka hem... O sen när jag kommit hem drömde jag om honom o så tänkte jag på honom jättemycket igår o drömde om honom inatt o det första jag tänkte på imorse var honom.... Stackaren.... Drömmer
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:33:57 följande:
    Flygplansdrömmarna var inga krashande, däremot loop eller sega flygningar och snabbt upp el ner
    Låter ju inte så kul det heller... Obestämd
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:35:45 följande:
    Hade drömmar om att jag var kvar i New York första veckan när jag kommit hem, men de var ju feberyrningar då jag hade 39 graders feber när jag hade dem
    Knas.. Obestämd Men man drömmer ju knasiga saker ibland när amn har hög feber..

När jag gick i högstadiet brukade jag ligga däckad typ 1 vecka per år i väldigt hög feber, dvs 40-41,5 grader, o då hade jag massa jättekonstiga drömmar som var jobbiga av oförklarliga anledningar för jag förstod inte vad det var som var obehagligt i dom... Skrikandes
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:36:58 följande:
    Du får klona honom så du alltid har honom hos dig
    Jag vill ju inte ha en kopia, jag vill ha den riktiga underbara härliga daddy hos mig alltid.... Drömmer Men jag vann bara 80kr på jokern igår o det köper man inget hus för... Gråter
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D