• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Jag blir så irriterad!!!!!!!! Fick precis sammanfattningsmail från exet o tydligen har min 3åriga son fått titta på Ice age på dagis i fredags... Jag blir tokig!!!! Hur kan man vara så puckad att man som förskollärare visar en film som är rekommenderad från 7 år till barn som är 3-6 år gamla? Får ta ett snack med dagis... Skrikandes 

• Majuuu
    Classic skrev 2011-03-20 14:50:10 följande:
    Ok, detta var tydligen inte rätt "tråd" att hitta en tjej va? Det ser mer ut som en "chat"? 10 sidor typ..bara samma 4 personer som diskuterar allt möjligt? Får öppna en riktig tråd för dejtande...
    Vi är pratglada o trivs i varandras sällskap. Flera av oss har hittat kärleken via denna tråden, men man hittar inte kärleken här om man inte syns.. Vi skriver mycket så skriver man bara ett inlägg så försvinner man lätt bland sidorna, men om man tittar in lite då o då så börjar folk komma ihåg en o sen kanske nån GBG-tjej kommer in i tråden.. Det vet man aldrig..

Samtidigt kanske man inte ska stirra sig blind på var folk bor.. Jag har aldrig trott på långdistansförhållanden men det funkar jättebra iaf även om man får sakna ihjäl sig en hel del, men det är han värd..

Men denhär tråden är nog bästa guldgruvan hittills. Men man får vara aktiv för vi går åt som smör i solsken..
  • Majuuu
    Classic skrev 2011-03-20 15:43:18 följande:
    Bra idé. ska nog skapa en tråd för singlar i GBG ist :D
    Gör det! Lycka till!!
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-20 17:05:23 följande:
    Man kan hitta mer än en dejt här..... vänner t ex...

Men ger man upp efter ett eller några inlägg så kanske en egen dejtingtråd är det bästa för dig.... Drömmer
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 17:08:52 följande:
    This is the one and only FL date-thread
    Det är den bästa..
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-20 17:46:14 följande:
    Min lille kommer 18:00 och då ska det ätas marsipantårta och öppnas presenter.
    Kram
    Vad trevligt!
  • Majuuu
    Anna Linköping skrev 2011-03-20 19:43:47 följande:
    En till singel här. Desperat eller ej, vet jag inte. Men jag har ju varit singel i snart två år så... japp, klassificeras nog som desperat. XD
    Välkommen!
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-20 20:54:37 följande:
    Godnatt tråden....och puss i pannan på min Lellebror! Hjärta
    Gonatt! Nalle
    Kramis! 
  • Majuuu

Nu börjar Prosit känna att domdär 3h inatt inte var tillräcklig så det blir nog däcka i sängen nu.. Obestämd

Gonatt trådisarna!
    Dröm om mig som vanligt!
    Kraaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D