• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2011-03-20 05:42:30 följande:
    Morrn morrn stumpan!!
    God morgon god morgon!  Solig
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-03-20 05:44:31 följande:
    *hehehe..har du roligt gumman???? O tur du ändrade dig där..iom att jag mer eller mindre alltid lyckas skriva inet o dte Tungan ute Så mao är jag sjukliggt snabb då?! Tungan ute
    Ja man måste ju underhålla sig själv när man inte kan sova..
    Ja du o jag är sjukligt snabba..  Plantan däremot har tyrkfels-error eller nåt liknande.. Tyst
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-03-20 05:45:25 följande:
    You G
    Självklart! Jag kör mitt race..

Sen ser jag ju extra osminkad ut (jag är ju alltid osminkad om jag inte står på teaterscenen liksom så det är ju inte så konstigt att jag ser osminkad ut)  när jag står bredvid min kompis som gör helt otroliga dramatiska ögonsminkningar på sig själv o har jämt lösögonfransar o hela kittet liksom..
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-20 08:14:17 följande:
    Majuutsci har monolog med sig själv. ;)
    Ja man får så vettiga svar när man pratar med sig själv..
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-20 08:22:15 följande:
    Gooood moorning Ne nu bär det av till gymmet o morgonspinning, sedan blir det städa lite hemma. Sedan blir det promenad i slottsskogen med trevligt sällskap. Ha en underbar dag!!!! Kraams
    Spinning som är sååååå tråkigt.... promenad med trevligt sällskap låter mycket trevligare! Hoppas du får en trevlig promenad!
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-20 09:11:40 följande:
    Morgon tråden!!
    Sovit gott??
    Idag kommer min lille trollunge så jag är lycklig!
    Kram
    Godmorgon!
    Jodå när jag väl somnade nångång efter 5 sov jag gott i lite drygt 3h sen vaknade Prosit o hur mycket jag än försökte somna om så gick det inte... Skrikandes Måste vara eftersom jag är så ovan med att vara uppe så sent.. Obestämd

Jag får oxå hem mina gullisar idag, men dom kommer inte förrän 17....
    Kramis! 
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-20 09:36:54 följande:
    Fan vad jag fick läsa igen idag....ni är bra på att skriva allihop
    *viskar* speciellt jag..... Tyst
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 09:55:40 följande:
    Självklart drömde jag om dig. Det var iaf finska pinnar i min dröm:)
    Helt rätt!

Damn, nu blev jag sugen på kakor... Obestämd 
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 09:57:36 följande:
    Tror ingenting, funderar på om du inte borde ha sovit istället för att snackat med dig själv*s*
    Ja,  hade jag kunnat sova hade jag sovit, men jag var jättehungrig när jag kom hem strax efter 3 inatt så jag var ju tvungen att äta o sen hade jag en så givande konversation med mig själv o kände mig inte ett dugg trött... Tog ett bra tag att somna in när jag gått o lagt mig oxå... Skrikandes
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 10:01:22 följande:
    Finska pinnar? Det var inga pinnar, om du inte menade kulor från masingevären i de återkommande drömmarna.
    *analyserar* känner du dig stressad över något? Eller har du kanske någon press på dig? 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D