• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-03-19 10:25:22 följande:
    ibland ångrar jag inläggen samtidigt som jag skickar dom, men bara ibland
    Men du håller dig oftast på en rumsren nivå, men jag har ögonen på dig så du inte spårar ut för då blir du hänvisad till andra delar av detta forum för här är vi alla oskuldsfulla o pratar aldrig snusk.... Oskyldig
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:27:43 följande:
    men jag ska ju oxå vinna på lotto ikväll
    Men det finns ju både lotto 1 o 2 o så behöver mn ju "bara" ha 2 rätt på jokern för att vinna drömvinsten.. Det vore väl nåt om båda vann drömvinsten ikväll!
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:30:35 följande:
    hmm du har nog missat ett par av inläggen jag har skrivit då ( phuu )
    Nejdå, jag har sett dom.... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:34:03 följande:
    vilken gigantisk trådfest vi skulle ha då
    Ja absolut!

O då skulle det inte vara några problem om att man bor för trångt eller något liknande för vi skulle inte ens behöva vara hemma hos nån...  
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:37:34 följande:
    Skäms
    Som sagt håller jag ett öga på dig....... Demon
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:42:10 följande:
    Baby snäll som ett litet barn, alltid, skulle aldrig hitta på dumheter Oskyldig
    Eller hur.... Obestämd

Muhahahahahahahahahahahaa {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu

Jag behöver verkligen komma iväg o köpa högtalare till datorn så jag kan få bra städmusik som inte slutar mitt i liksom... Skrikandes

• Majuuu

Nu ni mina fina trådisar ska Prosit ta sig i kragen (även om hon inte har nån krage på sig) o komma igång med städningen så tjejerna inte behöver singstara mitt i kaoset..

• Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-19 10:52:07 följande:
    Nu ni mina fina trådisar ska Prosit ta sig i kragen (även om hon inte har nån krage på sig) o komma igång med städningen så tjejerna inte behöver singstara mitt i kaoset..
    Men I'll be back.. Muhahahahahahahahaahahahahahahaa! {#emotions_dlg.djavulsk}

Ha de så bra sålänge!
    Kraaaaaaaaaaaam! Solig 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D