• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mattias74 skrev 2011-03-15 21:05:41 följande:
    Ibland känner jag mig kluven som en atomkärna
    Hmmmmm... Obestämd Själv har jag mig själv, Prosit, Majuutschi, GammelMaja o TS att prata med om jag har riktigt tråkigt..
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-15 21:07:14 följande:
    Vi försökte ju dra igång tråden tidigare men gav upp och ägnade oss åt varandra istället nu ska vi mysa ner oss och kolla på film men dyker nog upp en sväng sen.
    Men ni körde ju ert eget spel som bara ni är inblandade i... Tyst
  • Majuuu
    mclo skrev 2011-03-15 21:13:26 följande:
    Jag lever och kollar i tråden ganska ofta :)och nu är det egentid och ingen att mysa med :/
    I know that feeling.... Eller jag har ju daddy men han bor så långt borta.. Gråter Så det blir nån timmes babbel på skype på kvällarna bara.. Men på fredag ska vi äntligen träffas.. Träffades sist för 1½ vecka sen när jag inte var så frisk.... Obestämd Nu hostar jag bara så det blir nog lite mer kvalitetstid denna gången..
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-15 21:37:34 följande:
    Jaha GammelMaja, vad ska vi prata om nu?
    Ja du Prosit.. Vi skulle kunna prata om dagens förskräckliga mode.... Kräks
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-15 21:38:07 följande:
    Ja du Prosit.. Vi skulle kunna prata om dagens förskräckliga mode.... Kräks
    Vilken bra idé... 
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-15 21:38:27 följande:
    Vilken bra idé... 
    Visst är det!
    Jag kan inte ens komma ihåg hur många gånger jag gått in i klädaffärerna senaste tiden och inte kunnat se något av intresse för allt varit så gräsligt... Kräks
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-15 21:39:12 följande:
    Visst är det!
    Jag kan inte ens komma ihåg hur många gånger jag gått in i klädaffärerna senaste tiden och inte kunnat se något av intresse för allt varit så gräsligt... Kräks
    Ja det ser ju ut som kläderna man hade när man gick i senare delen av mellanstadiet och i en del av högstadiet...... Tyst
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-15 21:40:39 följande:
    Ja det ser ju ut som kläderna man hade när man gick i senare delen av mellanstadiet och i en del av högstadiet...... Tyst
    Ja o sen dess har alla sagt att det modet är det sista som kommer komma tillbaka eftersom det var så gräsligt.... O nu är affärera fulla med skiten igen... Kräks
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-15 21:41:47 följande:
    Ja o sen dess har alla sagt att det modet är det sista som kommer komma tillbaka eftersom det var så gräsligt.... O nu är affärera fulla med skiten igen... Kräks
    Antingen är det vi som blivit gamla eller så har dagens ungdom en väldigt konstig syn på vad som är snyggt, för hur kan man gå runt offentligt med "salihousut" när man inte är en finsk gubbe med ölmage? Skrikandes
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D