• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

starchild81 skrev 2011-03-18 23:03:18 följande:
    *ler* jasso... Hmm då du har råkat ur för otrohet =)
    Det har väl rätt många i denna tråden råkat ut för på ett eller annat sätt... Obestämd
  • Majuuu
    MrPlow skrev 2011-03-18 23:24:15 följande:
    Hmmm... 6307 sidor.... Handlar denna tråden fortfarande om vad den egentligen ska handla om? :P
    Självklart.. Vi underhåller varandra o har kul ihop o en del av oss har hittat kärleken via denna underbara tråd..
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-18 23:40:46 följande:
    Nu ligger jag här i sängen med min kramkudde och väntar på att ngn skall fylla upp den andra halvan av sängen.... Singellivet är inte alltid en sommardans ;)
    Inte långdistans-osingellivet heller... Gråter Så nu håller vi tummar o tår att det blir en miljonvinst på lotto ikväll..
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-19 00:03:09 följande:
    Gör som jag...fyll den tomma sidan med en massa kuddar
    Själv har jag 2 täcken o 4 kuddar i stora sängen så den tomma sidan är ockuperad av ett täcke o 2 kuddar o ändå har jag täcke själv plus kramkudde o kudde under huvet.. Solig Men helst av att skulle jag vilja att den sidan skulle ockuperas av daddy varje natt.... Drömmer
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-19 08:55:58 följande:
    go dagens shit va ni babblade igår... liiiiiiiiiiiiiiiiiv i tråden och många inlägg blev det med ni får vara meeeeeeeeer aktiva om vi ska sätta målet ju till 1årsdagen
    Absolut! Men nu är det ju mindre än 37 000 inlägg o det är 8 veckor kvar till kryssningen!!!! 

Så om vi kör på typ 661 inlägg per dag är det lugnt...  
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-03-19 09:46:45 följande:
    Goooood moring...

Här lyser solen än så länge.. Kanske ska dra på sig en massa kläder å köra en runda.
    Morning! Solig
    Här är det oxå sol! Hoppas snön försvinner under dagen.. Det var knappt nån snö kvar på en vägen hem igårkväll plus att det regnade på delar av hemresan.
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:13:36 följande:
    när jag sover själv så ligger jag i soffan
    Nej fy vad obekvämt.. Soffan är för mjuk o litelite för kort för att jag ska vilja sova där... 
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:16:55 följande:
    jag försöker dra mitt strå till stacken även i detta läge
    Me too... Detta blir mitt 21a inlägg idag..... Oskyldig Skulle behöva skriva typ 50 inlägg till idag så jag stått för mina dryga 10% av inläggen..
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-03-19 10:17:15 följande:
    MrC + Rivjärn & CM + C åker till Norrköping för att luncha med Jejosa med bihang idag! Glad
    Hoppas att flickorna kan hålla sig lugna och uppföra sig som vanliga barn.
    Härligt! Solig
    Hälsa alla jag känner!  
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-19 10:19:39 följande:
    men jag har stor o hård...

soffa alltså
    Ahaaa.. Men en stor soffa är alltid bra att ha..

Misstänker att vi (alltså inte du o jag, men jag o daddy) får införskaffa en gigantisk soffa om hela familjen ska få plats i den sen när vi bor i vårt stora hus som vi köpt med miljonvinsten jag vinner på lotto ikväll... Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D