starchild81 skrev 2011-03-12 18:49:40 följande:
Det är ju så att folk är rädda för att bli påhoppad. Jag bryr mig inte jag står för det jag säger och jag tycker att sex är viktigt i en relation och det kan ingen rubba på så är det bara o ja om en tjej e sjukt kass i sängen. Jag gnäller inte jag säger hur jag vill ha det jag kommunicerar men visst kalla det för gnäll. Men alla mina polare som är med mig här i stugan håller med mig. Vad säger alla dina kompisar? Vad säger ni tjejer här i tråden vågar ni ha ett ställningstagande? Eller är ni rädda för vad folk tycker o tänker? Ja uppenbarligen. Jag tror inte det att tjejen släpper lös jag tror att det är ett förhållningssätt. Jeje nu blir det hoppa in i duschen sedan ut o dricka öl eller skall du sitta ensam hemma o gnälla på det med att jag dricker öl med mina polare. Ha d gött alla krams
Jag har sagt det förr o jag står för att jag aldrig skulle köpa en bil utan att provköra för det finns totalt kassa killar där ute oxå... Det finns dom som man kan känna att det finns hopp för, sen finns det dom som man blir mörkrädd av, dom man inte kan se nåt hopp för o så dom det funkar jättebra med.. Är sexet katastrof så kan det få mig att tappa allt intresse även om jag vore superintresserad o näst intill kär.. Så himla viktigt är det enligt mig. Så de så!