• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mattias74 skrev 2011-03-12 17:24:58 följande:
    Hej hopp. En liten snabbvisit i Stockholm idag. Kom dit 11 och åkte hem 13. img861.imageshack.us/g/dsc00168.jpg/
    Så du är visst lite kungafamiljen-frälst...
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-12 17:52:48 följande:
    Önskar jag vore tjej ibland då bara att ligga som en död sill inte röra sig en mm spreta med benen och göra lite ljud ifrån sig...  Och sedan bli förkrossad när killen inte vill träffas igen =P 
    Hmmmmm.... Detdär känner jag inte igen... Tyst
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-03-12 18:01:52 följande:
    De kanske inte ville såra dig genom att behöva säga att du inte fick dem heta??

För är det skönt... o ger det ngt.. så kan jag lova dig att det är ta mig tusan HELT OMÖJLIGT att ligga still!

Så tänk på det innan du gnäller för mkt på "oss tjejer" Tungan ute

Sen är det juh så... att om det nu var så att det var ngn stackars tjej som kände sig obekväm o lite osäker o hade svårt att släppa loss...så inte katten blir det bättre om ngn säger åt dem att de ligger som döda sillar...  Sex är juh ngt ömsesidigt, ngt man bygger upp mellan sig och tillit är en del utav det som är väldigt viktig för många... O så är juh heller faktiskt inte sex det allra viktigaste i en relation.... men med trygghet o respekt så släpper nog även den stelaste tös efter tillslut... så länge hon slipper stöta på en massa jäkla bufflar som säger åt henne att hon e kass..
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-12 18:49:40 följande:
    Det är ju så att folk är rädda för att bli påhoppad. Jag bryr mig inte jag står för det jag säger och jag tycker att sex är viktigt i en relation och det kan ingen rubba på så är det bara o ja om en tjej e sjukt kass i sängen. Jag gnäller inte jag säger hur jag vill ha det jag kommunicerar men visst kalla det för gnäll. Men alla mina polare som är med mig här i stugan håller med mig. Vad säger alla dina kompisar? Vad säger ni tjejer här i tråden vågar ni ha ett ställningstagande? Eller är ni rädda för vad folk tycker o tänker? Ja uppenbarligen. Jag tror inte det att tjejen släpper lös jag tror att det är ett förhållningssätt. Jeje nu blir det hoppa in i duschen sedan ut o dricka öl eller skall du sitta ensam hemma o gnälla på det med att jag dricker öl med mina polare. Ha d gött alla krams
    Jag har sagt det förr o jag står för att jag aldrig skulle köpa en bil utan att provköra för det finns totalt kassa killar där ute oxå... Det finns dom som man kan känna att det finns hopp för, sen finns det dom som man blir mörkrädd av, dom man inte kan se nåt hopp för o så dom det funkar jättebra med.. Är sexet katastrof så kan det få mig att tappa allt intresse även om jag vore superintresserad o näst intill kär.. Så himla viktigt är det enligt mig. Så de så!
  • Majuuu
    Bubsan skrev 2011-03-12 18:52:42 följande:
    Det är sant att sex är viktigt, men man kan ju inte efter första andra eller kanske tredje gången ha kanonsex, ibland krävs det mer att man växer ihop. KOMMUNIKATION är A och O.
    Klart man kan... Man måste ju ha koll på sin egen kropp o har båda koll på sina kroppar o man kan kommunicera o är öppna med varandra kan det bli VÄLDIGT bra på en gång.. Oskyldig
  • Majuuu
    Bubsan skrev 2011-03-12 18:55:44 följande:
    Sen är det ju viktigt att inte kritisera, utan att faktiskt uppmuntra, den som enbart blir kritiserad vågar ju inte ta för sig heller, men en som blir uppmuntrad vågar ju så mycket mer
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-03-12 19:06:41 följande:
    HERE I COME TO SAVE THE DAY!
    Jeeeeeeij! Suppamääään!
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-03-12 19:20:44 följande:
    *HEHEHEHEHE

E samma här... eller ja... han ligger juh som en dö sill när jag väl är färdig med honom... o jo, jag erkänner.. efteråt ligger även jag som en dö sill... om han var ngt bra då Tungan uteFlört
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-03-12 20:15:39 följande:
    Ei oo, ei oo, ei oo helppo
    Mut mikään ei oo mahdotonta ku jopa suomi on voittanu euroviisut kerran... Förvånad
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-12 20:47:17 följande:
    Gonatt tråden. Skallebanken däckar mig snart.
    Nattinatt!
    Dröm om JM!
    Kramis! 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D