• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-03-08 17:20:20 följande:
    om man är sugen på en semla. o sen inte längre är sugen på en semla.

har man blivit avsugen då?
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-03-08 20:18:20 följande:
    Så kommer prosit å kör sitt solorejs...
    Det kan du lita på..
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-08 20:22:02 följande:
    hoppades ju att det inlägget skulle försvinna i mängden, men icke. inget undgår ditt vakande öga

hur många sidor att gå igenom denna gången?
    Trodde du verkligen det? Förvånad Prosit läser ALLT! Muhahahahahahahaahahahahaa! {#emotions_dlg.djavulsk}

Det har väl blivit en del sidor senaste dagarna, men idag borde jag nog orka ikapp..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-08 20:54:44 följande:
    Nu får alla i tråden och dwras barn bli friska !!!
    Ja nu får det vara nog med sjukligheter! Solig 

Jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk....... *hostar*
  • Majuuu
    Bubsan skrev 2011-03-08 22:32:51 följande:
    Haha, jag har två bra ex
    Mina stora barns pappa o hans tjej e kanon oxå

Jag tror att så länge man inte är bitter och ute efter hämnd, så mår man själv bäst
    Vad härligt att kunna ha det så!
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-09 15:43:20 följande:

Vilken jäkla dag!!! Bara besymmer , krångel och nu är även C på väg och kanske blir sjuk

Nej vilket skit!
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-03-09 15:50:35 följande:
    Hur många är helt friska? Verkar som det går en epidemi i tråden..
    Jag är inte helt frisk....

Ja det verkar vara väldigt mycket sjukligheter i tråden...  
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-09 16:15:52 följande:
    Hello tråden...här kommer nästa sjukling *host host o snörvel*

Åkt på nått magont med.... och så är vädret pissigt och hemskt Skrikandes

Vilar här i 5 (+45) min innan det är dags att laga mat..... *ork noll komma noll noll*
    Neeeeej inte du oxå!
    Hoppas det är nåt som går snabbt förbi! {#emotions_dlg.flower} 
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-09 16:57:23 följande:
    i mina drömmar säger han bara.. han kommer ALDRIG skriva på flyttpappret.. En gång sa ja men va bra då kan du ha sonen så kan jag flytta. dåååå dumförklara han mig bara.... Tydligen bättre jag bor kvar och mår skitdåligt... Han ställer sällan upp och hjälper till ändå.. I min hemstad har jag hela släkten där veéeet jag att jag skulle få hjälp och syrran skulle gladeligen ställa upp om inte annat när hon kan.. MEN han ska sabba för mig så ska han sabba ordentligt så är de bara..
    Men dra med honom på samarbetssamtal så kanske du kan få hjälp att nå honom! Han verkar vara så otroligt dryg.... Skrikandes
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-09 17:06:30 följande:
    Annars tänkte jag att tröjor med texten " På rymmen ifrån FL - desperat och farlig ring 07XX XX XX XX (ditt nummer"  skulle vara en bra alternativ ifall vi kommer ifrån varandra
    Nej inte mitt nummer..... Det skulle få vara singlarnas nummer som fanns eftersom desperat + mitt telenummer är ingen kombo jag vill ha med på en kryssning..... Tyst
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D