• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ungkille skrev 2011-03-03 23:13:35 följande:
    hej var e mammor mmm , jag e från hudiksvall :)
    Välkommen!
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-03-03 23:38:47 följande:
    Hehe jag e ju singel =P  ett tag till iaf. Så du har ca tre mån på dig sedan har du gått miste om världens bästa karl.
    Ne du... JAG har världens bästa kille/man/karl. Han är bäst på alla sätt o visade sig vara ännu mer bäst i helgen som var när jag var typ dödssjuk.. Helt underbar.... Drömmer
  • Majuuu
    LivingEasy skrev 2011-03-04 01:09:25 följande:
    Ok bara läst trådstarten..
    Men alla singelmammor i Västra götaland kan ju kika in och läsa på min sida om de vill..... ^^
    Välkommen!
    Här gäller det att vara lite aktiv iaf då o då om man vill ha napp, annars försvinner man i mängden inlägg...  
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-03-04 16:33:35 följande:
    Jag vet, min ordlek gick inte hem
    Nej jag var nog för allvarlig när jag läste det..
  • Majuuu

Nej, nu ger jag upp för ikväll.. Behöver sova känner jag för natten lär inte bli rolig.. Lillisen har hög feber o jag hostar fortf.

Gonatt gullisar!
    Dröm om mig!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

• Majuuu

Dags för sängen.. Hann inte med så mycket ikväll eftersom jag var en sväng till jour-vårdcentralen pga misstänkt uvi, men dom kunde inte se nåt, så vi får se imorn helt enkelt.. O båda barnen har feber... Känns som en jättebra tenta-plugg-vecka för Prosit.......NOT! Skrikandes

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!  

• Majuuu
    Isnogood skrev 2011-03-07 10:33:17 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Måste ju kolla läget juh
    -Har inte ens startat datorn på läge så ja känner mig aningen bortkommen i cybervärlden Skäms

"Vissel vissel" Nyfiken i en struuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Men...snäll som jag är (jaa, det händer faktiskt att jag är det ibland... ) så, ska jag stilla din nyfikenhet med att säga / berätta detta=

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAa Cool
    Första daten så bjöd han på restaurang o bio
    Andra daten så mötte han upp mig utanför sjukhuset när jag skulle på magnetröntgen, väntade tills jag var klar o sen gick vi på långpromenad längs vattnet o sedan vidare o tog en långfika, avslutade med ett par butiksbesök innan det var dags för mig att bege mig hemmåt igen

"Nöjd"
    Vad kul att dateandet gått bra!
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-07 10:39:03 följande:
    cajsasmamma skrev 2011-03-07 10:37:50 följande:
    hihi... niin nyt on PÄIVÄÄ!!! aamu on klo 10enn !!
    se själva, finska är inte ett språk, det är ett ologiskt hamrande på tangentbordet
    Skärpning!!!!!!  Död {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-07 10:53:37 följande:
    Lellebror skrev 2011-03-07 10:47:39 följande:
    men finska låter ju bara som ett kraxande
    Finskan är mer logiskt språk än tex svenskan ...
    Finskan är det mest logiska språket! Finns nog inget annat språk med den logiska grammatiken... Skål
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-03-07 11:10:26 följande:
    HAHAHA... var då nånstans??? ge mig ETT exempel och jag ska aldrig mer nämna detta igen...
    Är det lång vokal/konsonant är det 2 st, är det kort så är det bara 1..... O så kan samma ord bara uttalas på ett sätt...

Svenska däremot.....

">

(om du missade den när jag la ut den sist)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D