• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-03-01 21:14:49 följande:
    här var det tyst ... bara Maja som kör en enmansshow i dåtid Själv har jag precis ätit en kanon ´god sallad  och snart är det dax att springa ner till tvättstugan en sista gång

MrC är på hockey så jag har inte så mycket annat för mig än sitta här och uggla
    Men nu är jag nästan ikapp men sen blir det sängen... Vilken dag det varit..... O ingen daddy att glo på heller ikväll... Gråter
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-01 21:23:11 följande:
    Åh... men jag läser här iaf.... sitter på msn och pratar med lördagsdejten... hehe.... Drömmer
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-01 21:42:06 följande:
    det är ingen fel på jurister
    Nej verkligen inte..
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-01 21:55:50 följande:
    Alla kvinnor behöver en rejäl köttklubba ibland
    Nejdå.. Calippo däremot.. Drömmer
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-01 22:04:22 följande:
    Nejdå.. Calippo däremot.. Drömmer
    Nu blev jag sugen på glass oxå... Skrikandes
  • Majuuu

Vilken dag... vilken kväll..... Prosit är slutare än slutast...

Först o främst gick hon o la sig på tok för sent, men fick sova hela natten (dvs till 6.00 då barnen tycker det är morgon). Hade en lugn morgon tills vi hade en incident med en överfull blöja som gjorde att vi kom iväg lite sent till dagis.
    Sen pluggade Prosit i skolan hela förmiddagen, lunchade med en kompis o sen hade kursintroduktion o föreläsning på eftermiddagen..
    Sen stressa iväg till dagis (o på vägen ringer famrådg-tanten o säger att hon är sjuk så vi bokade om mötet vi skulle haft på fredag ännu en gång) o hämta barnen som var jättetrötta efter en lång dag på dagis o på vägen hem var dom jättegriniga o sonen kissade på sig o efter det var det gråtkalas fram tills middagen var klar.. Sonen åt typ 2 tuggor o sa sen att han inte ville ha o gick o lekte istället...
    Sen hade jag 2st klängapor som bråkade om vem som skulle få sitta i min famn hela tiden resten av kvällen. Sen fick jag veta att det inte skulle bli nån cam ikväll eftersom daddy är hos en kompis. När vi precis hade borstat tänderna o skulle sätta oss o läsa ser jag att jag tydligen missat att resten av överfull-blöja-incidenten imorse var både på lillisens lakan o kudde, så det var bara bädda om o starta tvättmaskinen igen..
    Efter det hade vi en mysig lässtund o sen låg vi o pratade o sjöng i sonens säng tills han blev supertrött o somnade. Sen ville lillisen att jag skulle lägga mig bredvid henne o krama henne o hon sa "min mamma" 150milj gånger o kramade o pussade på mig..

Så det var min lilla dag... Nu ska Prosit sova för hon gör snart en daddy...... Tyst  

• Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-03-01 22:13:58 följande:
    Köp glass då, om du nu inte har hemma
    Finns inge hemleverans på glass så jag hoppar det o går o lägger mig istället..
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-03-01 22:19:45 följande:
    What a crappy day...
    Det kan man lugnt säga.. Idag har varit lite bättre iaf...
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2011-03-02 00:00:53 följande:
    När kommer egentligen tråden för desperata killar?? Om något sådant nu skulle gå att ta på allvar Tungan ute
    Men denna tråd blir ju mer o mer en tråd för desperata killar.. Det är bara att hänga här o se om nån desperat singelmamma väcker intresse o tvärtom..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D