• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-02-27 16:03:20 följande:
    kom ju in ett par häromdagen om jag inte är helt ute och cyklar ( PROSIT hjälp mig )
    Jo det finns några nya singelkillar o fler lär det komma för de tär ju här the best o f the best of the best samlas..
  • Majuuu
    Cee skrev 2011-02-27 17:41:21 följande:
    *hehe..det vill du inte veta... :P

-Helvete med grodan efter att ha trott att nu äntligen händer det ngt åt rätt håll..
    -fler intriger med "vänninan" o oerhört spännt läge m henne i fre..så nu håller jag mig borta..o då blir det nog skitsnack och lämna ut saker om mig som man berättat i förtroende..
    -besviken på kökillen o avbryter den kontakten med..
    -feber o sjuk
    -o mao alllldeles ensam..ingen karl o inga vänner...

men annars e det bra ;P
    Låter inge vidare..  
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Hjärta
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-02-27 18:21:49 följande:
    hehe näää... körde nog min egna dans hehehe en kille bara... du är gooo du fan va jag gillar din dans stil... hehehe ja bara japp dansat disco sen jag var 7 år skyller takt känslan på den Körde nog alla möjliga konstiga danstilar igår hehehe.. men va fan man lever bara 1 gång och de bjöd jag på
    Det är bara släppa loss på dansgolvet o gå in i musiken (om det inte är såndär dålig mixad skit-musik såklart för då blir jag bara först uttråkad o sen irriterad {#emotions_dlg.djavulsk})
  • Majuuu
    starchild81 skrev 2011-02-27 18:25:21 följande:
    Hehe skön grupp ju ;)

Gillar kravspecen för killar vs tjejer....
    Välkommen!
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-02-27 18:31:23 följande:
    Eller så gör man som plantan... låtsas uppfylla kraven....

Men vi gillar honom ändå.... Drömmer
  • Majuuu
    jejosa skrev 2011-02-27 18:39:38 följande:
    haha åfan... ;P
    ja vet inte ja... jag känner mig himskans nöjd med den man jag har i mitt liv nu... o det blir bara bättre o bättre
    Vad härligt! Är så glad för din skull! Solig
  • Majuuu
    jejosa skrev 2011-02-27 18:49:52 följande:
    tänk framåt... tänk familj o så - då kommer en stor bil till användning...

du vet ju aldrig vad som väntar runt hörnet (säger hon med en liiiiiten liiiiten bil Tungan ute)
    Jag har en bil modell inte-så-liten.. Men jag kommer behöva en större när den inte längre vill vara med o leka... Min originalplan var att skaffa nån mindre... Skål
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-27 19:49:43 följande:
    Nu drar jag o JM ut på äventyr snart.
    Göra något jag inte gjort på flera år
    Ha de så kul o lycka till med glassätandet...
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-02-27 19:56:30 följande:
    förstår det... jag är ett jävla bra kap...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D