• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2011-02-26 22:52:42 följande:
    I know... men det var tydligen inte meningen att jag skulle gifta mig med den mannen... o lika glad är jag för det idag
    Det är bra det..
    Jag ser mitt krashade äktenskap som en bra lärorik period om hur jag inte vill ha det.... Cool Har lärt mig mycket o har träffat min mr right nu som passar mig så otroligt bra på alla plan... Jag älskar honom så himla mycket! Drömmer
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-26 22:53:28 följande:
    Min ligger efter låret... HAHA
    Just ja.. jag pratar ju med en kille o en varelse av obestämt kön... jag menade självklart att ursprunget sitter i mitten..

o självklart antecknar intresseklubben fortfarande dom väldigt intressanta detaljerna jag sååååå längtat efter att få veta....  Obestämd
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-26 22:56:08 följande:
    Meh... Du är visst impad.. bara det att mitt ego har blivit boostad en gång i tråden idag redan
    Ne du.. det är min uppgift att dra ner dig på jorden... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-26 22:57:59 följande:
    Men... Whyyy sooo serrious *joker*
    min humor går ut på att skriva allvarliga kommentarer på dina "roliga" kommentarer.... Muhahahahahahahahaa!  Demon
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-26 22:58:20 följande:
    min obestridliga brist på charm som definitivt uppvägs av porrmustachen borde göra att jag ligger lite högre på listan tycker jag
    nja.... däremot om du bjuder alla på drinkar o sjunger karaoke som en gynter-look-a-like på kryssningen så kan vi börja prata om pluspoäng igen..
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-26 22:59:25 följande:
    Is that good or bad?
    Hmmmmmmmmm... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-26 23:02:29 följande:
    Men....På dåligt humör eller?
    Hänvisar till mitt inlägg under ditt detta inlägg...
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-26 23:05:22 följande:
    ajajaj min sångröst är inte att leka med.
    Min dotter brukar be mig att inte sjunga för henne........
    Så du menar att du är ingen match om man ska köra lite singstar... (som jag för övrigt rular) Solig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D