• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Trivelina skrev 2011-03-01 14:10:40 följande:
    Haha!
    Min hamna med texten, "Nu är de bevisat, bröst är dödsmaskiner!!! Så mucka inte med mig, för då pattar jag dig till mooooos!!!!"

Aha, när var vadå kryssen?
  • Majuuu
    Trivelina skrev 2011-03-01 14:19:23 följande:
    Jahaaa, undra va de kostar då? O visst är de i sthlm man hoppar på?.... Är det ett klassiskt finlandsresa? DVS sup dig så full att du inte märker av sjögången..
    Det brukar alltid dyka upp erbjudanden så det behöver inte bli dyrt, speciellt inte om man är några st per hytt... (jag o daddy lär nog ha en egen hytt för att vara lite snäll mot er andra.... Oskyldig)

Det är sjävklart sthlm man hoppar på båten, för nåt annat hinner inte Prosit med på sina barnlediga helger.
    Sup-nivån sätter man själv.. Sist var det ett gäng som körde supa-genom-hela-kryssningen-o-sen-gå-ut-på-krogen-i-uppsala-direkt-efter-man-hoppat-av-tåget o så vi som tog det lite lugnare o inte drack en droppe på hemresan... Eller jo massa vatten o sånt för det behövs fyllas på med..
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-01 14:23:13 följande:
    tur att du inte gick ut med ditt yrke innan CM föll för dig ;-D
    Vad är det för fel på jurister? Va? Va? VA?

min bror är jurist ju även om jag själv glömmer bort hela tiden att han är det..... Tyst
  • Majuuu
    Harald b skrev 2011-03-01 14:24:38 följande:
    Jag är riktigt bra i sängen! Ligga?
    Fel tråd..... Tyst
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-01 14:38:15 följande:
    Någorlunda.... iofs är jag ju VIP i tråden...så kommer undan Prosits onda öga oavsett
    Självklart... Hjärta Sålänge du inte svävar ut alldeles för långt utanför trådens gränser... Men då är du ju så smart så du vet vilken del av detta forum du ska gå in på då...  Kyss
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-01 14:44:04 följande:
    det kommer jag inte undan, inte efter min kommentar om att finska inte är ett språk utan bara ett läte
    Man ska hålla tyst om vissa saker..... Specielt med så många med finska rötter i tråden... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-01 18:31:12 följande:
    Vi åt thai-mat :) kyckling m. Röd curry o cocosmjölk
    Har du fått henne att börja käka kött? Kräks
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-03-01 19:04:38 följande:
    Joo...eller nää... men alltså.... vi pratade om lördagsplaner.... och vips så ska vi träffas och ta några kalla på tu man hand.... vet inte om jag är speciellt redo för det... egentligen.... Hmmm.....

Jaaaa... jag är blond Tungan ute
    Prov-dejta kan man alltid syssla med sålänge man är ärlig om det inte känns bra!
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-01 20:10:15 följande:
    Har alla här inne Diarre i fingrarna?  5-7 sidor om dan ? jobbar ni verkligen ?
    Eller är det ett måste för att  få skriva här ?Förvånad
    5-7 sidor var menar du eller?

Jag skriver en hel del, men bara på kvällstid.....eller ja väldigt sällan på dagtid.. Jag har nämligen lite av ett liv, typ heltidsstudier som jag försöker klara utan att ha kidsen på dagis ens i närheten av heltid o så har jag min kille som jag träffat härvia som bor på annan ort, så jag gör mitt bästa att hinna med min underbara tråd med mina underbara trådisar! Hjärta
  • Majuuu
    Ett segel skrev 2011-03-01 20:17:22 följande:
    Med att skrive i tråden,, ? Ligger det pengar i det ? 

Lr tar ni ut det i "Natura" ( med tanke på trrådnamnet) ?
    Nejdå, vi underhåller er helt gratis!

We're not in it for the money, we're in it for the love... Hjärta  
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D