• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2011-03-07 12:11:55 följande:
    Faktiskt jättehärligt

Tiden får utvisa vad det blir utav detta...men i dagsläget kan jag i alla fall säga att det är helt underbart att umgås med någon som får en att må bra, har samma knäppa knasiga sjuka humor o som man bara känner sig helt o hållet "jag är som jag är o det stör inte dig"-känsla
    Kan prata om allt, avslappnat o utan konstigheter.

-Han vet även om det mesta ur mitt förflutna och har nu sett mig utan hår...o faanskapet e fortfarande kvar
    mohahahaaaaa, om inte jaaaaaaag skrämmer honom så....

Neee, ja skyndar långsamt, både för min egen o ungarnas skull.
    Men, trivs i hans sällskap...ja det gör jag verkligen
    Vad härligt! Håller tummar o tår!
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-03-07 12:31:09 följande:
    Bustroll..men det stämmer. Tungan ute Min pappa är halvfinsk så jag har en del finska släktingar. Dock inte vart i Finland sen 2003.
    Härligt! Snart är vi fler med finska rötter i tråden än dom stackarna som är utan minsta lilla gnutta sisu...  {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-07 14:11:56 följande:
    Happy har bytt helg med exet sååååå JAG kan åka med på kryssningen Såååå nu ska jag bara banta ner mina kilon som jag ska FÖR att åka med på kryssningen HEJJA MIG jag ska med... Ikväll ska jag ställa mig på crossen för att börja vägen till MITT MÅL
    Härligt!
  • Majuuu

Så nu har jag läst lite mer ikapp, men nu är det dags för Prosit att sova eftersom jag har mina sjuklingar att ta hand om inatt o jag hostar fortfarande.... Skrikandes Men imorn ska jag få gå till skolan igen..

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som vanligt!
    Kramelikramkram! Nalle 

• Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-07 20:19:44 följande:
    hmm hur tusan åker man från centralen i sthlm till båtarna sen dÅ?????
    Vi möts nog några på centralen o tar oss till den aktuella båten tillsammans, så ingen fara! Jag hittar till alla..  
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-03-07 20:38:17 följande:
    Vi var 4 killar som åkte nyårskryssning. Va någon anledninng fljde det med en tomtemask på resan.

Medan vi laddade upp som mest inför nyårsmiddagen så kläcktes idén om att någon av oss skulle springa runt med bara den på sig.

Min granne som var med sa de magiska orden till mig, "det vågar du aldrig"

En liten stund senare så sprang en viss full finne med bara tomtemasken på sig runt på vårt däck och önskade alla han såg en riktigt god jul
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-03-07 20:43:54 följande:
    cajsasmamma skrev 2011-03-07 20:30:43 följande:
    fråga MrC , han vet!!
    Klart jag vet!
    Man går först till tunnelbanan och åker Grön eller Röd linje två stationer söderut. Alltså till Slussen.
    Det är alltså tågen som går till/mot Farsta/Skarpnäck/Hagsätra (Grön Linje 18, 17 och 19) eller Liljeholmen/Fruängen/Norsborg (Röd Linje).

Sen går man av långt bak i tunnelbanetåget och NER till bussarna. Där tar man en buss till Londonviadukten. Det är bara en hållplats. Nästan alla bussar går förbi Londonviadukten. Fråka chauffören.

Samma biljett för tunnelbanan och bussen. Två kuponger.
    För SMS-biljett skicka "HA" till 72150, utan "" alltså. Visa upp i spärren. Gäller en timma och kostar 30 kr.

Tågen går typ var 3'e minut och bussarna minst lika ofta.
    Om man ska till viking alltså...
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-03-07 20:47:44 följande:
    GOD KVÄLL FÖRRESTEN har alla sjuklingar blivit bättre nu då?
    Lite bättre, men hostar fortfarande ihjäl mig... Gråter
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-07 21:18:47 följande:
    Eller ska vi beställa trådtröjor????? så vi vet vem är vem?
    Jag får väl skaffa mig en STOR skylt som det står PROSIT på o gå runt med först på centralen o sen i terminalen så kör vi uppsamling vid skylten...
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-03-07 22:09:36 följande:
    Krya på dig Prosit!!!
    Tackar!  Jag försöker så gott jag kan.... Om bara dendär envisa hostan o never-ending snuvan skulle ta sitt pick o pack o dra nån annan stans så vore jag nöjd.... Obestämd
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D