• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2011-03-03 10:47:28 följande:
    Nähä..suck..nu lyckas jag inte få kontakt mellan laddare o dator igen.. så bäst att stänga ner..

ha en underbar dag alla goigar!!!! KRAAAAM!!
    Dumma dator!
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-03-03 11:07:50 följande:
    blää äför städa jag borde oxå det men valde att ladda tvättmaskin i och diskmaskin tills vidare sen blir det ju vika tvätt ikväll kanske men får se snyggingen kommer ju i morrn hoppas jag så lite borde man kanske städa hihi
    Inte behöver du städa för min skull heller.. Jag kommer ändå bara ligga halvdöd i din säng hela helgen o tycka synd om mig själv.. Tyst
  • Majuuu

Nej nu ger jag upp för ikväll.. Hann inte läsa ikapp.... Är för febrig o snuvig o hostig så jag orkar inte sitta här nå mer.. Gråter Men imorn är det fredag o då ska daddy få ta hand om mig..  Drömmer

Gonatt o sov gott mina härliga trådisar!
    Dröm om mig!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

• Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-03 18:52:37 följande:
    Gokväll. Sitter och mår allmänt dåligt fortfarande. Feber som går upp och ner, ingen röst, nästäppt, hosta, huvudvärk och säkert nå mer
    Är det du som har smittat mig? Eller så var det familjerådgivningstanten som smittade mig via telefon i tisdags..
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-03 19:03:16 följande:
    Tänk den som kunde gå utanför dörren imorgon, men jag får väl sitta in och fortsätta min kamp för att bli frisk istället
    Äsch, jag har varit heldagar i skolan ons-tors trots 38,5-39 graders feber, ont i halsen, hosta, rinnsnuva kombinerat med nästäppa.... Var lite jobbigt att komma ur sängen imorse då jag vaknade med 39,5 graders feber men jag bet ihop o tog barnen till dagis tillslut o åkte o handlade en massa på apoteket.. Nu ska jag alldeles strax packa in mig själv i bilen o åka till daddy för att bli ompysslad hela helgen..  Drömmer
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2011-03-03 19:12:00 följande:
    god kväll på er o till er sjuka KRYA på er  TS  e ju oxå sjuk :( så tänkte göra henne frisk i helgen med  min special medicin .
    i morgon blir det nog faktiskt fredagsmys med filmen "dumma mig" så bara hoppas den e bra så barnen fastnar   )
    Nice....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-03-03 19:50:43 följande:
    corn? Drömmer
    Nej han stavade helt rätt. quorn heter det... Det var ju inte majs han pratade om..
  • Majuuu

Nu ska Prosit ta sitt pick o pack o ta en liten biltur till annan ort så jag kan spendera resten av helgen med att bli ompysslad av daddy.. Drömmer

Ha en jättebra helg allesammans!! Skål
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! {#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D