• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mattias74 skrev 2011-03-20 11:06:34 följande:
    Kläder är nödvändigt, man kan ju inte gå naken till jobbet.
    Ja men modet idag......... Tyst Då får man pussla med sina gamla kläder..... Obestämd
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2011-03-20 11:07:57 följande:
    Var det nån happening där igår? Är urusel på att kolla upp om det är nåt sevärt/upplevelsevärt som händer på stan.... Tyst Om jag går på happenings så brukar det vara med hela gänget, dvs mina barn, mamma, syrran o henes barn o hennes man.. Så vi brukar synas... Oskyldig
    Vi brukar höras oxå iom att vi babblar finska... O syrrans man babblar ungerska....
  • Majuuu

Nu har Prosit skrivit 10 sidor (dvs 100 inlägg) sen igår morse....
    Bra gjort! Skål *klappar mig själv på axeln*

• Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:10:24 följande:
    Någon form av öppet hus
    Ahaaaaaa... Men då missade vi nog inget.. Obestämd
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:11:14 följande:
    Lågt skurna byxor*ryser*. Jag får leta länge efter byxor med hög midja.
    Det finns värre saker... Som denhär tex:

Kräks
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:12:57 följande:
    {#emotions_dlg.flower}Kyss Duktiga du. Och barnen sitter framför TVn eller?Tungan ute
    Nej, skulle barnen vara hemma så skulle jag ju inte kunna sitta här heller...... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Är ju fortfarande barnledig..... Barnen kommer hem vid 17...
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:21:40 följande:
    DOH! Jag är förvirrad. Förresten, vad var felet med dressen du visade?

Såg Godzilla igår och kände igen mig där ödlan var i åtminstone en scen. När de försöker locka in ödlan i Central Park och ödlan tittar på dem och sen vänder sig om är de ett kvarter från hotellet jag var på och jag var på den öppna ytan där Sherman står staty:)
    Ja jag märker att hjärnan är på standby-läge idag... Alltså din, inte min... Jag har full koll...

Men seriöst... heldress är väl bland det fulaste som finns o kan man ha nåt mer opraktiskt på sig? Jo om man har en tröja ovanpå.. Fatta när man ska gå o kissa så får man klä av sig allt för att kunna sätta sig o kissa.... För att inte tala om alla gräsliga leopard-mönstrade plagg (vilket nu inte just detta plagg var men inte långt ifrån).... Kräks

Tolkade din Godzilla-text lite fel först.... Tyst
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:30:08 följande:
    HAHA. Smart ödla förresten som förstår att den ska simma så nära ubåten som möjligt innan den dyker för att ubåten ska träffas istället

Varför helikoptrarna inte flyger i takhöjd utan i höjd som Godzilla når kan man ju fundera över.

Vad det skulle kosta att reparera stan efteråt är något man kan tänka på också.
    Finns alltid många frågetecken, men av allt vi lärt oss från filmvärlden så är det lugnt att bo här för om det kommer utomjordingar eller liknande så kommer dom anfalla usa, o vi kan fortsätta livet som vanligt..
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:36:15 följande:
    Enligt Hollywood är den farligaste staden att bo i New York och då speciellt Manhattan. När Sverige drabbas av något ont är det när Peter Stormare snackar svenska i en Hollywoodrulle som Minority Report där han sjunger små grodorna
    Ja man ska hålla sig långt ifrån new york.....Tyst
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-03-20 11:45:16 följande:
    Nej, nu ska jag ta mig ut i solen.
    Ha det så trevligt!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D