AVA klinik i Riga
Ni som planerar eller gör syskonförsök FET fattar inte varför kliniken ber om nedreglering Procren inför det denna gång?
Det ska ju inte alls behövas någon med input om det?
Ni som planerar eller gör syskonförsök FET fattar inte varför kliniken ber om nedreglering Procren inför det denna gång?
Det ska ju inte alls behövas någon med input om det?
anti Hbc vad står det för inför de förnyade vanliga Hepatit B Hepatit C HIV och Syfilis?
Antar att jag måste ta om dessa prover ( hep, syfilis, hiv) inför syskonförsök (fet) i slutet på april. De har inte meddelat ngt fr Riga om det, bara om medicineringen. Vet ni?
Jag kollade mina recept i dag, har Lutinus, progynon och fraxine eller vad det heter, några går ut väldigt snart. Jag får betala fullt för det på apoteket så vill någon ha är det förskott på mitt tomma konto som gäller... Men då kan jag hämta ut.
Tyck Om Mig - Kul att du är på gång igen. Fick också nedreglera med Procren vid vårt första FET som misslyckades, fattade inte heller varför. Nu sist körde vi bara Progynon och det gick ju bra (hittills iallfall). Jag skulle skippat Procrenet om de inte har någon väldigt bra anledning till att du ska ta det. Jag trodde att det var för främst för att synka med donatorn man tar det och det är ju inte aktuellt vid FET.
S-Anti hbc är hepatit B.
hej en snabb fråga!
IVF RIGA är det samma klinik som AVA Riga?
dreamz-svårt att säga jag hamnade i skarven då Dr Fodina bröt sig ut från gamla till nya mitt första samtal var det henne vi träffade trevlig sympatisk kan lite svenska hon har nära till skratt men jag är väldigt nöjd med Dr Laukutins och koordinatorn Veronika nu i efterhand.
wonders-standard upplägg så ville de att jag med skulle göra men tagit doxyferm/Flagyl innan även Prednisolon och Fragmin förutom massor av vitaminer!
Lycka till med ditt syskonförsök.
azurea-intressant att det fungerar utan östrogen du går väl på gamla?Hade gärna helst kört utan östrogen kliniken vill att jag fasar utan v 8 om blödningarna slutat bara ena embryot har fäst detta försök varit på VUL/UL idag igen hur mkt progesteron tar tog du då?
Snart nedräkning för dig kram vännen.
Litet förtydligande. Vi planerar att göra ÄD i Riga :)