• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Frk Röd-glada besked från dig stort stort grattis till plus!Vilken seger försök njut lite nu.

• TyckOmMig

Frk Röd-har fått VUL/UL via landstinget enbart pga att jag haft tidiga blödningar vilket ju är vanligt tyvärr och väldigt oroande stressande annars har jag också gått privat till gynläkaren som hjälpt till inför försöken.

• TyckOmMig

Rosen Frasse & Livia-finns inga bra rader att skriva så otroligt sorgligt det som hänt er alla men önskar av hela mitt hjärta att ni ska lyckas hela vägen framöver.

• TyckOmMig
    Sunlight skrev 2015-07-05 01:34:46 följande:

Imorgon är det dop för dottern. Syskonförsök i september. Ni som har gjort syskonförsök. Slutade ni amma tidigare eller ammade ni länge?Hur länge ammade ni innan nästa försök?

Mamma
    Slutade amma tvillingflickorna 2 månader innan syskonförsök.
    Tvillingflickorna var drygt året när syskonförsöket gjordes-idag två tvillingpojkar på snart 1 månad!
  • TyckOmMig
    Rosen 76 skrev 2015-07-06 13:12:23 följande:
    När kom din mens tillbaka efter avslutad amning? Var du tvungen att vänta en eller två menstruationer till ditt syskonförsök?
    Grattis till ytterligare tvillingar!! Vilken lycka <3
    Jag brukar alltid få tillbaka min mens kring när bebis/bebisarna nått en ålder på 9 månader antagligen beroende på att det mest består av nattamning enstaka tillfällen dagtid AVA Riga har jag för mig helst vill ha 2 menstruationer innan syskonförsök.
  • TyckOmMig
    Frazze skrev 2015-07-06 19:01:54 följande:
    Grattis! Det låter ju helt fantastiskt att få två tvillingpar! Lyckliga du smile1.gif
    Jag är otroligt tacksam över mina två ED tvillingpar nästan för bra för att vara sant värdesätter verkligen att jag fick möjligheten och försöker njuta varje dag med dom!
  • TyckOmMig
    Wonderstruck skrev 2015-07-22 21:12:31 följande:

Nu är det dax för syskonförsök så jag hoppar in här igen. Nervöst och spännande men även lite rädsla. Vi ska göra FET i oktober om allt går som det ska. Verkade inte behöva nedregleras utan bara Progynon och Lutinus. Brukar man göra så?
    Tänkte börja med Omega 3 nu. Hur långt innan har ni börjat med Trombyl?

Härligt med fler som fått tvillingar som planerar syskonförsök!
    Önskar dig/er lycka till-jag är själv överlycklig över mina två tvillingpar!
  • TyckOmMig
    Kcb skrev 2015-08-28 18:44:25 följande:

Fick just vårt hgc-resultat... Är fortfarande i chock tror jag, för det var 316! Så himla skönt!

Får också gratulera vad roligt och kul att ni nu är två samtidigt-så hade jag och zaq det i november förra året-nu sitter vi med våra underverk i våra famnar!
Svar på tråden AVA klinik i Riga