AVA klinik i Riga
Krvik skulle det ju stå...inte lätt med allas alias!
Krvik skulle det ju stå...inte lätt med allas alias!
zaq-när var det du hade tid för RUL?
Här går veckorna framåt och gravidillamåendet har äntligen lagt sig den dåliga syresättningen vilket ledde till lungröntgen som var ok sen veckan efter har jag varit inne för UL av mitt hjärta som akutläkaren promt ville som en säkerhetsåtgärd men det var också helt ua-dock har många av de mina drabbats av kräksjukan mitt på sportlovet och noll snö så det har varit drygt!
Även fått lyssna på hjärtljuden på bebisarna den 12/2 och det är alltid mysigt och lite overkligt innan man känner snart kommer få uppleva känna deras buffar tydligt!
Redan-du är fantastisk måtte det snart ge utdelning i plus-graviditet-bebis!
Trevlig helg alla fina!
zaq-jag har också RUL den 11/3!
Anar dom två små lite ibland men med tvillingflickorna kände jag inget alls förrens efter RUL.Skönt med ett extra UL för dig då man alltid är lite orolig över att något ska gå fel.
Katt12-jag har haft Veronika som koordinator bägge mina lyckade försök!Hon är super!
Skade-glada nyheter från dig.
Jag har också mått mkt sämre denna gång och gör än men mina fina embryon växer är i v 18 snart 19 nu!
chikita-stort grattis att ha kommit i mål nu.
Jättevackert namn dessutom lilla ZAGA.
Njut och ta väl hand om er.
annaba-vad glad jag blir över din uppdatering.Skönt att du återhämtat dig och börjar planera framåt.Önskar dig stort lycka till.
zaq-tänker extra på dig imorgon på RUL.
Mitt RUL är framflyttat till den 12/3!
Ska bli underbart att få återse mina fina två!
zaq-härlig uppdatering från dig att ditt RUL gick fint idag-återstår mitt imorgon nu då!
Jag mår lite upp och ner inte alls lika bra som förra ED tvilling graviditeten men det ska nog gå bra hela vägen ändå hoppas jag.
Uppdatering från mig efter mitt RUL idag och de bägge två små liven visade upp sig från bästa sidan och allting såg jättebra ut-så tacksam och lycklig!
Redan-lycka till med ruvandet av dina små.
Redan-underbar läsning med bra HCG stegring och plus!Verkligen er väl förunnat jippi och stort grattis även från mig vännen!
Gamla AVA ordinerar Utrogest inte Lutinus och det är lättare att höja dosen med Utrogest bollarna än med Lutinus enligt min erfarenhet då blödningar förekommer i början av graviditeten hos många av oss.
Uppdatering från mig i övrigt har nu gått in i v 23 och tvilling ED graviditeten gör redan nu att jag har härliga magsyra spyor nattetid och sover bäst fram på morgon timmarna men vad gör det-storasystrarna är nu 15 månader gamla och helt underbara!