• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Kcb skrev 2015-09-18 11:27:08 följande:

Nu har vi varit på första ultraljudet och allt såg fint ut! Skrattande Hjärtat pickade på och storleken var precis rätt. Första hindret avklarat, en liten sten har fallit från bröstet... Jätteskönt!
    Ska försöka tjata mig till UL varannan vecka nu i några veckor när vi ska till MVC på inskrivningssamtal på måndag. TLC är kliniskt bevisat att det hjälper till viss del mot missfall enligt min gynekolog.

Vilken lycka-rätt riktning mot ett mirakel!
  • TyckOmMig
    Amberiah skrev 2015-09-23 18:47:36 följande:

Ultraljud idag. TVILLINGAR!!! Det ni!

Stort grattis härligt med fler än jag med två tvillingpar från Riga!
  • TyckOmMig

Amberiah-förlåt misstaget fick först för mig att du redan hade ett tvillingpar såg det nu att du fått en son från tidigare försöket men verkligen jättegrattis till en nu väntad tvillinggraviditet!

• TyckOmMig
    Frazze skrev 2015-09-28 04:52:29 följande:

Ok! Det första testet som jag fått av weeme som hon fick på sin IVF klinik visade 2 streck med en gång. Cb digital säger gravid i vecka 2-3 alltså borde ju det stämma. Nu är det bara Hcg då som ska stämma! Jag har legat på soffan inatt, kan inte säga direkt att jag sovit. Men nu lär det då fan bli lögn att somna om! Åh varför kan man inte bara få tro på testerna nu utan varför måste man vänta på hcg?

Oerhört jobbig väntan på det tillförlitligaste alltså HCG men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge -minns min väntan med skräckblandad förtjusning och stor oro.
    Stort grattis till plus nu.
  • TyckOmMig
    Frazze skrev 2015-09-28 12:10:11 följande:
    Jo det klart att jag tror på att jag är gravid! Det är bara det att ni här nojjat upp mig över detta förbaskade Hcg prov som måste stegra för att allt ska vara helt ok. Men jag hoppas att allt är bra och att allt står rätt till. Snart dags att dra iväg till gyn och ta prov nr2 Tack och kram på er alla!

Förresten!? Är Hcg högre om det skulle råka vara tvillingar el visar det samma typ? Jag kan inget om det här!
    Jag kan bara svara för mig angående HCG värdet för att vänta tvillingar då jag ju nu har två ED tvillingpar och jag har tagit mina prover dag 11 &13 och 12&14 som Riga sagt de första provet har då legat på 250/355 sen andra provet 550/1173 tror nog också att HCG nivån är högst individuell.
    Spännande att invänta provsvaren men också nervöst.
    Stor vänskapskram det kommer säkert gå bra.
  • TyckOmMig
    Rosen 76 skrev 2015-10-09 13:31:37 följande:

Gravid med ett hcg igår dag 11 på 184!
    Låååång väg kvar men är SSÅÅÅ lycklig :)

Stort grattis till fint HCG värde!
  • TyckOmMig

Härligt att läsa att fler ruvar eller är på g.
    Stort lycka till alla och ha en fin All Helgona helg.

• TyckOmMig
    PeeWee44 skrev 2015-11-01 14:35:36 följande:

Sitter i Frihamnen och väntar på att gå på båten. Imorgon gör vi försök nr 4 i Riga men första med imunsupport från dr D. Hoppas Il dropp och mycket kortison gör sitt jobb nu. Sista två embryona ska in nu så vi hoppas på att det är guldembyona som är kvar!

Spännande önskar dig stort lycka till nu!
  • TyckOmMig
    Sunlight skrev 2015-11-01 09:09:48 följande:

Tyck om mig. När du gjorde dina försök med dina tvillingpar. Använde du progesteron mick för det mesta eller använde du utrogest eller lutinus också?

Mamma
    Förlåt sent svar men jag använde Progesteron MIC APL helt första ET och inledningsvis ca 14 dgr fram vid FET sen Utrogest.
Svar på tråden AVA klinik i Riga