• BollanB

AVA klinik i Riga

Kvickan:
    Vi har fått exakt datum för ÄP ca 3-4 dagar före. Vid senaste tillfället blev det framskjutet flera gånger pga av att man fick förlänga donatorns stimulering, då fick vi bara veta dag för ÄP 2 dagar före. Så man får ha is i magen....
    Lycka till nu!

• BollanB

Vädur 78,
    Procren går bra att ta själv i magfläsket. Du kan använda Embla bedövningssalva om det känns läskigt.

• BollanB

Lycka till idag RigaMaria!

Ni har haft en tuff resa, hoppas att Riga är slutmålet. Jag har också haft missfall, ett MA och en ofostrig innan det tog sig. Är i v 19 nu. Så det kan gå!

Jag blev också fruktansvärt yr av Utrogest när jag tog dem oralt. Det går lika bra att ta dem vaginalt och det fungerade för mig, yrseln försvann.

• BollanB

GRATTIS Pysseltomten!
    Nu är det sånt bra flow i tråden så det kommer snart många fler AVA-bebisar till världen...

• BollanB
    ahm66 skrev 2012-03-07 14:43:28 följande:

Hjälp va många som plussat, är gravida eller fått nu !!!!!  Skrattande
    Satsar ben-hårt på att det nu blir min tur.  Drömmer
    Vi har insättning hos AVA Riga på fredag 9/3. Detta blir 3:e gången gilt!

Lycka till alla andra och super grattis till er som plussat eller fått.

Ja, visst är det fantastiskt vad bra det går för många här inne!

Därför skall det väl också vara din tur nu, tänker lite extra på er nu på fredag, lycka tillSolig
  • BollanB
    RigaMaria skrev 2012-03-07 18:00:25 följande:
    Nu ska jag skriva ett schema för medicinintag - har fått närmare 1000 stycken tror jag, att ta vid olika tider. j
    Ja, schema behövs verkligen! Eller så köper du en dosett på apoteket....finns rätt många här i tråden som var tvugna att skaffa en sådanFlört
  • BollanB

Nej, nej, nej ahm66Gråter, så skulle det ju inte bli.
    Jag känner igen mig i det du skriver om att jag inte skulle bli helt insnöad på det här med att få barn. När vi började tänkte jag att blir det så blir det.....men när man tror att det kan finnas inom räckhåll då gör man ju allt man kan.
    Det känns också så svårt att en av oss har det nattsvart och för någon annan är det den bästa dagen i livet, jag känner verklogen med dig ahm66.

Just därför känns det knepigt att dela med mig av min glädje, var på RUL i går (v19+1) och mina värsta farhågor fick stryka på foten: Allt såg bra ut, det är två små pojkar därinneSolig. Nu skall väl ändå oron få ge vika!

Svar på tråden AVA klinik i Riga