AVA klinik i Riga
Härligt mammsen, riktigt bra stegring på hcg-nivån. Grattis du ÄR gravid!
Härligt mammsen, riktigt bra stegring på hcg-nivån. Grattis du ÄR gravid!
Nej, nej Mammsen, börja inte vara nervös redan. Njut först ett tag av det fina resultatet!
Om du känner dig manad kan du titta in under rubriken Äntligen gravid, där finns en tråd som heter "ÄD gravida lattemammor i Stockholm-nr 2". Där hänger en del av oss andra som är gravida. Och nej man måste inte vara från Sthlm eller dricka latte....alla är välkomna.
Jag hade ömma bröst, men det är ju också en biverkning av medicineringen.
von Hiram:
Suck, att man skall bli så motarbetad...det är väldigt för någon utomståeden att trycka ner en i skorna.
Själv bytte jag från en gyn där frikortet gällde till min gamla IVF-klinik (Gbg) där vul kostar 1000kr bara för att jag vill bli bemött med respekt.
Lycka till med nästa försök!
Mrs Cecila:
Kul att höra av dig här igen och vad skönt att operationen gick bra. Den här gången skall det lyckas, trägen vinner!
Ja det var väldigt morgonpiggt här i tråden. Själv väntar jag bara på att maken skall komma hem med tidningen, det är en liten bit till brevlådorna....sen blir det långfrukost.
Det var ledsamt med din farfar, Fru xx. Förstår att det känns konstigt med två så omvälvande besked på en och samma dag.
Men kanske en del av hans själ flyttat in och lever vidare i det nya livet?
Sissan:
Passa på och njut nu av "lillsemestern", så håller vi tummarna här hemma!
Tuff väntan aneleh001, håller tummarna för dig!
Hur har du det Sissan med ruvandet?
Grattis Zoia!
Vad härligt att det blivit så många plus här på sistone