• Anonym (Undrande)

Bajs sex, när är det slut?

Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

Mvh Jag och mina vänner..

• Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • FrA
    ezah skrev 2010-04-15 00:06:02 följande:
    jo förstår du kärleksknop, det är för att de har sådan traumatisk barndom och är sargade individer. och så ljuger de, de ställer bara upp för sin parnet. och så har se blivit utsatta för övergrepp av folk i rosa, håriga pumps också. alternativt är det en störning djupt djupt i hjärnan, och det vore säkrast att låsa in dem allihop.det kanske är smittsamt?
    *ASG* Precis vad jag ville ha sagt
    Bajssex tar för mig stopp innan själva bajsandet börjar eftersom att jag absolut inte skulle tända på det. Men om grannarna vill bajsa på varandra är det helt ok för mig, dem tvingar ju inte mig att vara med..
    Förstår inte varför det är så svårt för många att acceptera att vi alla har olika saker i livet vi gillar och inte gillar..
  • ezah
    Kärleksknop skrev 2010-04-15 00:14:57 följande:
    Nåt jävla fel måste det vara om man låter folk pilla en i håret, fy fan vad jobbigt och irriterande.
    ja. och man kan ju aldrig veta vad mer för sjukheter sådana människor är kapabla till.
  • Anonym
    skoladan skrev 2010-04-14 23:07:48 följande:
    Men alltså, finns det inga gränser? Är verkligen allting OK? Varför i helvete skulle man vilja bajsa på någon eller ha någon som bajsar på en? Är inte bajs en avfallsprodukt som består till mer än 30 % av bakterier? Varför skulle någon vilja smörja in sig med en sådan avfallsprodukt? Det är precis som bara för att det kallas sex så är allt OK? I vilket annat sammanhang skulle man vilja få bajs på sig? Om någon skulle så mycket antyda att bajs skulle blandas in i sexet, skulle jag ögonblickligen resa mig upp och gå!
    Var har du hittat siffran 30% bakterier? Hur mycket av dom i sådana fall normal bakterieflora som alla friska människor har i tarmen?
  • jfsebastian
    Anonym skrev 2010-04-15 00:34:59 följande:
    Var har du hittat siffran 30% bakterier? Hur mycket av dom i sådana fall normal bakterieflora som alla friska människor har i tarmen?
    There are more microbial cells in our bodies than there are human cells! In fact 95% of all the cells in the body are bacteria, mainly living in the digestive tract. There are more bacteria in the colon than the total number of people who have ever lived. Everyone has about 1 kg in weight of bacteria in their gut. Each gram of faeces contains 100,000,000,000 microbes. Human adults excrete their own weight in faecal bacteria every year.

Bajssex verkar ännu mindre lockande nu(som om det var lockande innan...)!
  • Anonym

Står inget om 30% av bajset där och det är väl inget konstigt att det finns bakterier i tarmen som bryter ner födan. Det vet alla som gått igenom högstadiet.

• jfsebastian
    Anonym skrev 2010-04-15 00:53:14 följande:
    Står inget om 30% av bajset där och det är väl inget konstigt att det finns bakterier i tarmen som bryter ner födan. Det vet alla som gått igenom högstadiet.
    Hur mycket äter du per dag?
    3 kg?
  • Anonym

Står inget om 30% fortfarande.

• jfsebastian
    Anonym skrev 2010-04-15 01:40:22 följande:
    Står inget om 30% fortfarande.
    Varför fixerad vid 30%?
    Massor, räcker inte det?
  • Anonym (Idiottrött!)
    Anonym skrev 2010-04-15 01:51:42 följande:
    Hur mycket?
    1 kg i tarmarna ungefär. Mer om du äter Immodium i 3 dagar. Mindre om du har diarré.
    Då får kolla hur mycket du äter och hur mycket du skiter på en dag.
    Väg allt, sen vet du.
    Annars får du ta lavemang, väg allt du stoppar i dig, sen väg skiten.
    Fasta först bara.
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?