• Anonym (Undrande)

Bajs sex, när är det slut?

Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

Mvh Jag och mina vänner..

• Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • 2timearound
    Anonym skrev 2010-04-14 15:59:05 följande:
    Scat precis som all annan sex finns i lite olika varianter. Det är givetvis i de flestas ögon väldigt tabu då bajs ses som orent, så bespara er på fördömanden. Du som ändå gör det lyckas bara bevisa att du är en inskränkt idiot utan förmåga att förstå andra människor. En vanlig missuppfattning är att det enbart handlar om dominans och förnedring vilket inte är sant.Det finns dom som tänder på att se sin partner bajsa. Ser hur det tränger ut. Vanligtvis onanerar man samtidigt. Det är ett våga göra allt inför sin partner. Det mest förbjudna.Varianter på den är att få ta emot det i handen eller få det på sig. Fortfarande inte så mycket med dominans att göra utan tillit. För många som inte går igång på det är det givetvis svårt att förstå att det inte skulle handla om det men det är snarare en brist på inlevelse från deras sida än verkligheten.Det finns givetvis dom som tänder på själva bajsandet också eller/och att vara nödig. Känna det trycka på och att få sätta sig och låta det komma. Även varianter på att göra det publikt att riskera upptäckt att göra något så snuskigt förekommer och är en stark sexuell upplevelse för dessa.Här finns det också olika utvecklingar, dels att göra det tillsamman, endera som gamla tiders uthus med två dasshål bredvid varandra eller att göra det över sin partners hög eller att man stoppar in delar av partnerns bajs i sin egen bak eller får det instoppat. Att få gå nödigt med sin partners bajs kan då vara en extra kick. Inget av detta har nått med dominans eller förnedring att göra.Precis som med wet finns det dom som tycker om att göra det i byxan eller i blöja, där finns det olika orsaker, infantilism kan vara en orsak men det finns fler som att släppa på kontrollen helt och som att förnedra sig själv samt känslan att få gå kladdig.Sen finns det dom som tändet på själva bajset och att leka med det. Det bruna guldet. Förbjudet, varmt och i olika konsistenser. En del föredrar det mjukt så dom kan kladda med det. Andra hårt så man känner de enskilda kluttarna. Har fortfarande mest med att det är det mest förbjudna. Kan vara alltifrån att bara leka med det med händerna, känna hur det är, hur varmt osv. Till att kleta in sig eller sin partner med det. Bland de senare så handlar det mycket om förnedring och dominans.Sen har vi koprofagerna. Dom som tänder på att äta det. Här finns det varianter, de som vill äta det direkt ifrån hålet och andra som vill bli matade. I det senare fallet är det givetvis i de flesta fall fråga om dominans.En del testar mycket av det här av ren nyfikenhet eller för att få mer poäng på puritytest och liknande. Been there done that typ.Kan nämnas att bajs nog är det mest beska du kan smaka på och att även om bajs innehåller en del bakterier så är det tarmflora (och en hel del djur äter det av den anledningen att få i sig tarnflora) så länge det är riktigt färskt så det är tämligen ofarligt att äta bajs från en frisk person.När är sexet slut då? Tja, när är vanligt sex slut? När killen kommit, rullat av och somnat? Eller när båda är nöjda? Det är ingen skillnad med bajssex.
    Sjukt uttömmande förklaring. Tack! Jag förstår fortfarande inte hur bajs kan vara tändande och tycker nog att det är äckligare än någonsin nu när jag fått veta att vissa vill äta bajset, men verkligen tack för din tid och din förklaring!
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • Anonym
    KalleKn skrev 2010-04-14 16:38:57 följande:
    Samma psykologer som ansåg att homosexualitet var en psykisk sjukdom? Case closed.
    I citatet tar man ju upp också exempelvis pedofili. Tycker du inte att det är en störning? Någon som våldtar andra?
    Det är väldigt svårt med gränsdragningar och att sätta etiketter på saker.
  • Anonym
    2timearound skrev 2010-04-14 16:45:09 följande:
    Sjukt uttömmande förklaring. Tack! Jag förstår fortfarande inte hur bajs kan vara tändande och tycker nog att det är äckligare än någonsin nu när jag fått veta att vissa vill äta bajset, men verkligen tack för din tid och din förklaring!
    Eller hur, vedervärdigt...och sen finns det folk som tycker det inte är sinnessjukt...vojne vojne.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-04-14 16:46:33 följande:
    I citatet tar man ju upp också exempelvis pedofili. Tycker du inte att det är en störning? Någon som våldtar andra? Det är väldigt svårt med gränsdragningar och att sätta etiketter på saker.
    Mmmmm saknar ord för hur fan man kan tycka att det är normalt.
  • KalleKn
    Anonym skrev 2010-04-14 16:46:33 följande:
    I citatet tar man ju upp också exempelvis pedofili. Tycker du inte att det är en störning? Någon som våldtar andra? Det är väldigt svårt med gränsdragningar och att sätta etiketter på saker.
    Vi kan ta med peta i näsan i tid och otid bland dom där oxå. Innebär det att peta i näsan = pedofili?
  • MissGos

Helt seriöst så är det nog upp till var och en som sysslar med detta. Ungefär som när är en avsugning över? Är det när killen kommer eller när du sugit snoppen ren om man nu gillar det? Smaken är som baken ;)

Älskade Katter Märker Man
  • Mariohn

Är övertygad om att 2timern vet att ingen bildad människa skriker "psykisk sjukdom" utan att ens kunna berätta vad sjukdomen heter. Vi som utbildat oss vet att det inte finns en sjukdom som heter "psykisk sjukdom"...nu när jag tänker efter så krävs det inte ens utbildning för den vetskapen. Det är allmänbildning det kallas! 

Har man gått en liten stund i skolan förstår man inte bara att det är skillnad mellan personlighetsstörning, psykisk sjukdom och sinnessjuka. Man förstår dessutom varför det är viktigt att göra skillnad på sakerna. 
  • Anonym
    MissGos skrev 2010-04-14 16:49:12 följande:
    Helt seriöst så är det nog upp till var och en som sysslar med detta. Ungefär som när är en avsugning över? Är det när killen kommer eller när du sugit snoppen ren om man nu gillar det? Smaken är som baken ;)
    Jo hur gärna man än vill så kan man aldrig få alla på denna jord att sluta upp med det som är asäckligt och sinnessvagt, tyvärr.
  • Anonym
    Mariohn skrev 2010-04-14 16:51:28 följande:
    Är övertygad om att 2timern vet att ingen bildad människa skriker "psykisk sjukdom" utan att ens kunna berätta vad sjukdomen heter. Vi som utbildat oss vet att det inte finns en sjukdom som heter "psykisk sjukdom"...nu när jag tänker efter så krävs det inte ens utbildning för den vetskapen. Det är allmänbildning det kallas!  Har man gått en liten stund i skolan förstår man inte bara att det är skillnad mellan personlighetsstörning, psykisk sjukdom och sinnessjuka. Man förstår dessutom varför det är viktigt att göra skillnad på sakerna. 
    Men vad bra du som är läkare, kan du vara snäll att berätta för oss vad heter sjukdomen då som får vissa puckon att tända på skit???
  • Anonym
    KalleKn skrev 2010-04-14 16:48:46 följande:
    Vi kan ta med peta i näsan i tid och otid bland dom där oxå. Innebär det att peta i näsan = pedofili?
    Hur resonerar du nu?
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?