• Anonym (Undrande)

Bajs sex, när är det slut?

Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

Mvh Jag och mina vänner..

• Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • Anonym

...tystnad...nu blev nog alla i denna tråd mållösa...vet faktiskt inte vad jag ska säga.

• Anonym
    Mariohn skrev 2010-04-14 16:01:11 följande:
    Vad fan dillar du om? Vart har du fått ifrån att det skulle ses som en psykisk sjukdom att tända på bajs?  Vilken sorts psykisk sjukdom är det du syftar på? 
    Nä har aldrig hört att det finns någon sjukdom med det som symptom, men vad det är som har gått snett? Aaaa det är det väl ingen som vet.
  • Mariohn
    Patricia Sandell skrev 2010-04-14 15:22:36 följande:
    Läs vad jag skrivit, finns en del svar där. :)
    Fast du snackar ju bara skit. Du hävdar att det är "en psykisk sjukdom" men kan inte uppge vilken. Way to go. 
  • Anonym (undrar)
    ShanghaiLily skrev 2010-04-14 12:24:23 följande:
    Ja riktigt vidrigt.  Finns det någon forskning angående bajssex egentligen? Jag är inte helt klar med om det hör till psykisk sjukdom eller sexuell läggning faktiskt. Det är ju bland det första man stöter på om man har jobbat på mentalsjukhus eller psykliniker, dvs människor som kladdar med avföring. Någon som läst nån vetenskapligt gjord rapport inom ämnet? Nu kommer jag säkert få massor med bajssexare mot mig, men det är mer en fråga än ett påstående=)
    Som en som är in och ut på psyk-kliniker både låsta som öppna så förstår jag inte det här uttalandet. Jag har varit inlagd mååånga ggr och aldrig hört eller sett nåt som syftar på såna tendenser. Och nej, jag är inte så störd så jag inte vet vad jag säger. Bara undrar lite vad den åsikten baserades på?
  • Anonym

Parafilier är en beteckning inom psykologin och sexologin som, enligt DMV-IV-TR:s definition*, denoterar somliga individers ”mentala störningar” som manifesterar sig i sexuella fantasier, drifter, eller beteenden som omfattar icke-mänskliga objekt (t ex koprofili), smärta eller förödmjukelse (t ex sexuell sadism, masochism), barn (pedofili) eller inblandanden av andra individer som inte har gett sitt medgivande (voyeurism, frotteurism, exhibitionism). De grundläggande kännetecknen för parafilier är ”återkommande, intensiva sexuellt upphetsande fantasier, sexuella behov, eller beteende som sker under en period av 6 månader”.

Så...JA det är en störning=dvs. INTE normalt på långa vägar, tack.

• Mariohn
    Anonym skrev 2010-04-14 16:27:52 följande:
    Parafilier är en beteckning inom psykologin och sexologin som, enligt DMV-IV-TR:s definition*, denoterar somliga individers ”mentala störningar” som manifesterar sig i sexuella fantasier, drifter, eller beteenden som omfattar icke-mänskliga objekt (t ex koprofili), smärta eller förödmjukelse (t ex sexuell sadism, masochism), barn (pedofili) eller inblandanden av andra individer som inte har gett sitt medgivande (voyeurism, frotteurism, exhibitionism). De grundläggande kännetecknen för parafilier är ”återkommande, intensiva sexuellt upphetsande fantasier, sexuella behov, eller beteende som sker under en period av 6 månader”. Så...JA det är en störning=dvs. INTE normalt på långa vägar, tack.
    Och sedan när fan är en störning och en PSYKISK SJUKDOM samma sak?? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-04-14 16:02:08 följande:
    ...tystnad...nu blev nog alla i denna tråd mållösa...vet faktiskt inte vad jag ska säga.
    Nä. det var en uttömmande (!) beskrivning av någon som visste mycket om detta. "Det bruna guldet"...
    Det var ett helt nytt sätt att se på det för mig, haha.
  • KalleKn
    Anonym skrev 2010-04-14 16:27:52 följande:
    Parafilier är en beteckning inom psykologin och sexologin som, enligt DMV-IV-TR:s definition*, denoterar somliga individers ”mentala störningar” som manifesterar sig i sexuella fantasier, drifter, eller beteenden som omfattar icke-mänskliga objekt (t ex koprofili), smärta eller förödmjukelse (t ex sexuell sadism, masochism), barn (pedofili) eller inblandanden av andra individer som inte har gett sitt medgivande (voyeurism, frotteurism, exhibitionism). De grundläggande kännetecknen för parafilier är ”återkommande, intensiva sexuellt upphetsande fantasier, sexuella behov, eller beteende som sker under en period av 6 månader”. Så...JA det är en störning=dvs. INTE normalt på långa vägar, tack.
    Samma psykologer som ansåg att homosexualitet var en psykisk sjukdom? Case closed.
  • Anonym
    Mariohn skrev 2010-04-14 16:34:22 följande:
    Och sedan när fan är en störning och en PSYKISK SJUKDOM samma sak?? 
    Same shit different name...
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-04-14 16:39:32 följande:
    Same shit different name...
    Om man är fruktansvärt outbildad ja. 
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?