• Anonym (Undrande)

Bajs sex, när är det slut?

Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

Mvh Jag och mina vänner..

• Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • Mariohn
    Anonym (stämmer) skrev 2010-04-14 17:12:24 följande:
    Psykisk störning eller psykisk sjukdom är väl ändå en definitionsfråga. Det är två breda begrepp, som tolkas olika, men de har ungefär samma betydelse. Så nej, det är fel att säga "fruktansvärt outbildad".
    Men du har fel. Bara inse det. Det är en enorm skillnad på störning och sjukdom förstår du. Vill du läsa på mer om saken så gör det på eget bevåg. Störning och sjukdom kommer aldrig att bli samma sak. 
  • Anonym (stämmer)

Mm, jag har läst mycket psykiatri och psykologi i mina dagar, mestadels på högskola.
    Vad har du själv att komma med, som säger att ditt ord är alla andras lag?

• Mariohn
    Anonym (stämmer) skrev 2010-04-14 17:30:30 följande:
    Mm, jag har läst mycket psykiatri och psykologi i mina dagar, mestadels på högskola. Vad har du själv att komma med, som säger att ditt ord är alla andras lag?
    Bara att du ifrågasätter om mitt ord är lag talar inte till din fördel. När det handlar om den sortens utbildning finns det nämligen regler som inte baseras på åsikter och tycke. Dvs att man kan tycka vad man vill om någonting men det gör det inte till en sanning. Du får alltså tycka att en störning och en sjukdom är samma sak men det förändrar inte det faktum att du i en handvändning kan ta reda på att det inte är sanning!
    Du kan också tycka att HIV är en känslomässig reaktion. Det kommer inte att giltigförklaras för att du tycker så  Jag har också läst psykiatri på högskola, arbetat inom psykvården i många år och gör än idag. Jag föreläser ibland om en specifik form av psykisk störning som folk ofta förväxlar med psykisk sjukdom. 
  • Anonym
    KalleKn skrev 2010-04-14 17:26:30 följande:
    Men det gör ju att deras åsikter skall tas med en båtlast salt och kan därför bortses ifrån helt. Vad vuxna människor gör i samförstånd och som inte är skadlig kan inte ses som en störning. Vare sig det är homosexualitet, daska varandra på rumpan eller låta nån bajsa på en och detta oavsett vad vi har för personliga åsikter om hurvida det är äckligt eller inte. Som Mariohn skrev ovan så finns det otroligt mycket mer som är äckligt och som dessutom påverkar andra människor på ett negativt sätt. Som tex nysningen rakt ut. Skall man hårddra det hela så är all sex utom den i fortplantande syfte en störning i sexuella sammanhang.
    Javisst håller med. Då kan vi strunta i experterna i den här tråden också hur utbildade och meriterade de än är. I slutändan blir det då helt subjektivt vad som är sjukt eller ej och det är väl precis vad kommentarerna i denna tråden har visat att det är.
  • KalleKn
    Anonym skrev 2010-04-14 19:08:52 följande:
    Javisst håller med. Då kan vi strunta i experterna i den här tråden också hur utbildade och meriterade de än är. I slutändan blir det då helt subjektivt vad som är sjukt eller ej och det är väl precis vad kommentarerna i denna tråden har visat att det är.
    Vad folk tycker är sjukt skulle väl jag säga men.... och det baseras ju enbart på moraliska värderingar som man oftast får i sig via indoktrinering.
  • Anonym
    KalleKn skrev 2010-04-14 19:10:32 följande:
    Vad folk tycker är sjukt skulle väl jag säga men.... och det baseras ju enbart på moraliska värderingar som man oftast får i sig via indoktrinering.
    Indeed. Det gäller ju även definitionen av vad som avses med att "skada" någon.
  • Anonym (undrar)
    Mariohn skrev 2010-04-14 17:27:46 följande:
    Ang. störning och sjukdom. Kan man säga så här; jag är bipolär2 =sjukdom och; borderline=störning? Så har jag som dras med dessa diagnoser fått för mig att det är i alla fall. Borderline=störning kan man bli av med med rätt hjälp, även om det kan återkomma. Bipolär får jag väl dras med även om det kan mildras med rätt mediciner.
    Bipolär=sjukdom. Nåt jag har helt enkelt.
    Borderline=störning och nåt som kan "arbetas" bort.
    Är jag helt ute och cyklar nu? Så har jag som patient fått det förklarat iaf.
    Att vilja bajsa (!) på någon som oxå vill det, det tycker jag är ganska vidrigt men jag ser det inte som nån sjukdom, eller ens störning egentligen. Visst, det är tabu men det är det mycket som är inom sex. Så länge ingen tar skada av det, blir påtvingad eller så så vad spelar det för roll..?
    Smaken är som baken.
  • Anonym
    MickeN1973 skrev 2010-04-14 19:59:48 följande:
    De tycker tycker säkert att det är skithärligt... 
    HAHAHA aaaa säkert. Ordagrant, undrar hur en sån avvikande person hittar en likasinnad partner? På krogen liksom: Hej, jag e lite skitnödig, vill du följa med hem? Så den 1789:e kvinnan han frågar får han äntligen napp...
  • MissGos
    Anonym skrev 2010-04-14 16:51:57 följande:
    Jo hur gärna man än vill så kan man aldrig få alla på denna jord att sluta upp med det som är asäckligt och sinnessvagt, tyvärr.
    Jag lägger inga värderingar i vad andra sysslar med, tänder någon på det så go for it. Det är ju en ganska harmlös böjelse. Har aldrig hört om nån som våldsbajsat på någon så varför ska det då störa så många?!
    Älskade Katter Märker Man
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?