• Anonym (Undrande)

Bajs sex, när är det slut?

Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

Mvh Jag och mina vänner..

• Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • Anonym
    Mr Klister skrev 2010-04-15 15:58:24 följande:
    22% av ledande experter menar att hörsägen är en myt. Hela 84% av populationen misstror källkritik 14% av gravida mammor med tandlossning drömmer om att bli ställda mot väggen 67% av manliga överviktiga skoförsäljare med meriter inom amerikansk fotboll har en fobisk rädsla för rosa, håriga pumps 98% av debattörerna i detta forum tycker att bajssex är lite udda Om bajssex är så äckligt, varför är det så orgastiskt skönt att bajsa när man är sådär riktigt nödig? Kan det vara så det startade från första början?
    99,9% anser att dina siffror är osanna. Och 99,9% tycker det är skönt att skita när man är nödig men tycker inte att bajskorven är fräsch för det. Så what´s the point???
  • Mr Klister
    Anonym skrev 2010-04-15 16:28:52 följande:
    99,9% anser att dina siffror är osanna. Och 99,9% tycker det är skönt att skita när man är nödig men tycker inte att bajskorven är fräsch för det. Så what´s the point???
    The point är att tråden kanske inte borde bli en diskussion om siffervalidering utan få lov att handla om det TS frågade om.

Att tråden i sig är märklig är kanske en annan sak.
    Att bajssex är en märklig företeelse är nog tämligen klarlagt men jag kan inte låta bli att undra över hur det egentligen började. Vem kom plötsligt på att det var mysigt och erotiskt med bajs?
    Mickey Mouse has grown up a cow!
  • Anonym

Slänger man ur sig siffror hursomhelst så får man allt backa upp dom lite.

• skoladan
    Anonym skrev 2010-04-15 16:40:05 följande:
    Slänger man ur sig siffror hursomhelst så får man allt backa upp dom lite.
    Men varför hakar Du upp Dig på siffror så mycket? Hade det varit mindre äckligt om bajs består till 20% av bakterier? Bajs är hur som helst en avfallsprodukt? Kan vi vara överens om det?
    Och var står det i FL regelverk att man måste ha sina inlägg vetenskapligt belagda?
    Jag tycker att man i andra sammanhang har hygienaspekter på bajs. Man tvättar händer efter toalettbesök, man mäter halten kolibakterier i badsjöar, man bör inte ha bajs på händerna när man lagar mat. Jag undrar bara varför man behöver ha dessa hygienföreskrifter om bajs är en produkt att smörja in sig med.
  • Anonym

Åh, nu har vi gått in på stora versaler när man tilltalar varandra och följer upp med cirkelresonemang.

Varför jag hänger upp mig på siffror har jag redan förklarat. Det är så lätt att slänga ur sig en siffra och sen blir det till en "sanning".

Hur lätt vore det inte att backa upp det där om du nu har så bra koll?

• jfsebastian
    Anonym skrev 2010-04-15 13:04:13 följande:
    Då kanske man inte skall argumnetera för något man inte alls vet nått om?
    Jag skrev att det var ca ett kg bakterier i tarmarna, det vet jag.
    Vad vet du?
  • jfsebastian
    Anonym skrev 2010-04-16 00:19:04 följande:
    Åh, nu har vi gått in på stora versaler när man tilltalar varandra och följer upp med cirkelresonemang. Varför jag hänger upp mig på siffror har jag redan förklarat. Det är så lätt att slänga ur sig en siffra och sen blir det till en "sanning". Hur lätt vore det inte att backa upp det där om du nu har så bra koll?
    Kan du backa upp uttrycket "stora versaler"?
    Hur ser små versaler ut?
  • Patricia Sandell

Det var väl inte riktigt så jag menade, utan mer att det står på papper att det är en störning, blev lite fel där bara. ^^ och för övrigt så är nte jag utav den åsikten, jag bara menar att det faktiskt är så.

• Anonym (Undrande)

Oj oj oj oj, att det skulle bli ensådan här stor debatt av det hela trodde jag inte, haha.. Och vi va visst inte ensam om att undra, jag själv skulle aldrig få för mig att skita på min partner, även om jag tycker det är sjuuuukt skönt att bajsa när jag e extremt skit nödig, haha...

Jag är helt införstådd med alla olika sorters olika läggningar som finns, och det accepterar jag, i alla fall det flesta, pedofiler folk som har djursex osv det accepterar jag absolut inte.. Det finns ju faktiskt vissa gränser.
    Men som någon skrev, skulle min partner börja snacka bajs sex så packar jag väskan och flyttar någon annan stans, att jag accepterar att andra gör det får ju inte mig till att gilla det, haha..

Men dessvärre har vi/ni egentligen inte kommit fram till något mer än frågan när tar oralsex slut... Men jag hoppas att här kanske kommer någon som håller på med denna sortens sex och kan förklara för oss alla när/hur och varför det tar slut.

Ha en skön dag..=)

• Anonym (frågandes)

Jag läste lite av de första inläggen och vad tråden hadlar om. Jag läste då: Då borde det ju finnas dem som tänder på spyor!.
    Och eftersom det finns spy-porrfilmer så borde det ju finnas några som gör det.
    Såg en gång för längesedan ett klipp ur en fis-porrfilm. Det hela gick ut på att massa brudar fjärtade varandra i huvudet. Och den som tog andades in "fisen". Eftersom den var en p-rulle försökte brudarna se ut som dem gillade det, men man såg riktigt att de fick kväljningar emellanåt.
    Fråga mig inte varför jag såg det, men tydlingen kan man tända på allt :S

• Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2010-04-16 15:14:06 följande:
    Oj oj oj oj, att det skulle bli ensådan här stor debatt av det hela trodde jag inte, haha.. Och vi va visst inte ensam om att undra, jag själv skulle aldrig få för mig att skita på min partner, även om jag tycker det är sjuuuukt skönt att bajsa när jag e extremt skit nödig, haha... Jag är helt införstådd med alla olika sorters olika läggningar som finns, och det accepterar jag, i alla fall det flesta, pedofiler folk som har djursex osv det accepterar jag absolut inte.. Det finns ju faktiskt vissa gränser. Men som någon skrev, skulle min partner börja snacka bajs sex så packar jag väskan och flyttar någon annan stans, att jag accepterar att andra gör det får ju inte mig till att gilla det, haha.. Men dessvärre har vi/ni egentligen inte kommit fram till något mer än frågan när tar oralsex slut... Men jag hoppas att här kanske kommer någon som håller på med denna sortens sex och kan förklara för oss alla när/hur och varför det tar slut. Ha en skön dag..=)
    Skrev ganska utförligt i inlägg #19 och avslutade det med en retorisk fråga när sex är färdigt. Det är precis som med alla annan sex. När man är nöjd. Trodde det var svårt att missa.
  • Anonym (hahaha)

Haha vad roliga frågor man kan se på fl. Finns folk till allt!

• Anonym (Vidrigt)
    Anonym (hahaha) skrev 2019-06-12 10:59:28 följande:

Haha vad roliga frågor man kan se på fl. Finns folk till allt!

Verkligen!
  • Anonym (Poooo)

Ingen aning. Äckligt som fan

• Anonym (Hello)
    skoladan skrev 2010-04-15 23:38:57 följande:
    Men varför hakar Du upp Dig på siffror så mycket? Hade det varit mindre äckligt om bajs består till 20% av bakterier? Bajs är hur som helst en avfallsprodukt? Kan vi vara överens om det?
    Och var står det i FL regelverk att man måste ha sina inlägg vetenskapligt belagda?
    Jag tycker att man i andra sammanhang har hygienaspekter på bajs. Man tvättar händer efter toalettbesök, man mäter halten kolibakterier i badsjöar, man bör inte ha bajs på händerna när man lagar mat. Jag undrar bara varför man behöver ha dessa hygienföreskrifter om bajs är en produkt att smörja in sig med.
    Precis, bajs är något som hör hemma i toaletten. Jag vill gärna att maten jag äter är lagad av en person som ej har bajs på fingrarna, oavsett hur många % bakterier bajset består av.
    Förresten kom det ju fram att skärmarna där man kan beställa mat från, på exempelvis Mc Donalds hade avföring på sig.
    Eftersom de hade tagit prov på det och valde att gå ut med det i media så får vi väl anta att bajs inte är det bästa att få på händerna eller råka svälja. Det är så många smittor sprids, som tex vinterkräksjukan.
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?