• skoladan

Bajs sex, när är det slut?

Men alltså, finns det inga gränser? Är verkligen allting OK? Varför i helvete skulle man vilja bajsa på någon eller ha någon som bajsar på en? Är inte bajs en avfallsprodukt som består till mer än 30 % av bakterier? Varför skulle någon vilja smörja in sig med en sådan avfallsprodukt?
    Det är precis som bara för att det kallas sex så är allt OK? I vilket annat sammanhang skulle man vilja få bajs på sig?
    Om någon skulle så mycket antyda att bajs skulle blandas in i sexet, skulle jag ögonblickligen resa mig upp och gå!

• skoladan

Men jag undrar i alla fall varför någon vill vara inblandad i saker som har med bajs att göra. Hur kommer det sig?

• skoladan
    Anonym skrev 2010-04-15 00:34:59 följande:
    Var har du hittat siffran 30% bakterier? Hur mycket av dom i sådana fall normal bakterieflora som alla friska människor har i tarmen?
    Det fick jag lära mig när jag gick på en laboratorieassistent-kurs en gång i tiden. Vi skulle ju lära oss att göra olika prover med blod, slem, urin och avföring. Då fick vi lära oss att bajs består till 30% av bakterier, om det inte till och med var mer. I samband med att man hanterar avföring inom labb så är det mycket noggranna hygienföreskrifter, eftersom bajs som sagt är en avfallsprodukt.
    Bajs är ju bajs. Det får man väl ändå ta med i beräkningen om man skulle få för sig att blanda in bajset i sex. I vilket annat sammanhang vill man komma i kontakt med bajs?
  • skoladan
    Anonym skrev 2010-04-15 16:40:05 följande:
    Slänger man ur sig siffror hursomhelst så får man allt backa upp dom lite.
    Men varför hakar Du upp Dig på siffror så mycket? Hade det varit mindre äckligt om bajs består till 20% av bakterier? Bajs är hur som helst en avfallsprodukt? Kan vi vara överens om det?
    Och var står det i FL regelverk att man måste ha sina inlägg vetenskapligt belagda?
    Jag tycker att man i andra sammanhang har hygienaspekter på bajs. Man tvättar händer efter toalettbesök, man mäter halten kolibakterier i badsjöar, man bör inte ha bajs på händerna när man lagar mat. Jag undrar bara varför man behöver ha dessa hygienföreskrifter om bajs är en produkt att smörja in sig med.
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?