• Anonym (Undrande)

Bajs sex, när är det slut?

Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

Mvh Jag och mina vänner..

• Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • Anonym (undrar)
    MissGos skrev 2010-04-14 20:03:22 följande:
     Har aldrig hört om nån som våldsbajsat på någon så varför ska det då störa så många?!
    *asgarv*
  • Kärleksknop
    Anonym skrev 2010-04-14 20:02:42 följande:
    HAHAHA aaaa säkert. Ordagrant, undrar hur en sån avvikande person hittar en likasinnad partner? På krogen liksom: Hej, jag e lite skitnödig, vill du följa med hem? Så den 1789:e kvinnan han frågar får han äntligen napp...
    Förr via kinkyklubbar, numera via diverse kinky communityn.

De flesta har scat som alternativ att kryssa i bland sökbara kinks.
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold. Some are just blind.
  • ezah

när är oralsex slut?

är det när man har nuddat med munenn? när båda har fått? när man har slickat arenda ltie bit av partners kön?

inse att för alla typer av sex och sexuella preferenser är det olika från person till person, från konstellation till konstellation och från gång till gång.

TS med vänner väljer själva hur mycket de vill smeta in sig.

• skoladan

Men alltså, finns det inga gränser? Är verkligen allting OK? Varför i helvete skulle man vilja bajsa på någon eller ha någon som bajsar på en? Är inte bajs en avfallsprodukt som består till mer än 30 % av bakterier? Varför skulle någon vilja smörja in sig med en sådan avfallsprodukt?
    Det är precis som bara för att det kallas sex så är allt OK? I vilket annat sammanhang skulle man vilja få bajs på sig?
    Om någon skulle så mycket antyda att bajs skulle blandas in i sexet, skulle jag ögonblickligen resa mig upp och gå!

• Kärleksknop
    skoladan skrev 2010-04-14 23:07:48 följande:
    Men alltså, finns det inga gränser? Är verkligen allting OK? Varför i helvete skulle man vilja bajsa på någon eller ha någon som bajsar på en? Är inte bajs en avfallsprodukt som består till mer än 30 % av bakterier? Varför skulle någon vilja smörja in sig med en sådan avfallsprodukt? Det är precis som bara för att det kallas sex så är allt OK? I vilket annat sammanhang skulle man vilja få bajs på sig? Om någon skulle så mycket antyda att bajs skulle blandas in i sexet, skulle jag ögonblickligen resa mig upp och gå!
    Klart det finns gränser. Det är inte OK om du blandar in personer som inte vill vara med om det som pågår.
  • skoladan

Men jag undrar i alla fall varför någon vill vara inblandad i saker som har med bajs att göra. Hur kommer det sig?

• jfsebastian
    Mariohn skrev 2010-04-14 17:34:57 följande:
    Va! Är du i en bajstråd IGEN!!!
    Får du aldrig nog av kiss och bajstrådar?
    Vad är det som lockar egentligen?
  • Kärleksknop
    skoladan skrev 2010-04-14 23:56:10 följande:
    Men jag undrar i alla fall varför någon vill vara inblandad i saker som har med bajs att göra. Hur kommer det sig?
    Hur kommer det sig att någon vill att deras partner leker med deras hår?

Hur kommer det sig att någons favoritfärg är rosa?

Hur kommer det sig att någon tänder på högklackat? 
  • ezah
    Kärleksknop skrev 2010-04-15 00:02:00 följande:
    Hur kommer det sig att någon vill att deras partner leker med deras hår? Hur kommer det sig att någons favoritfärg är rosa? Hur kommer det sig att någon tänder på högklackat? 
    jo förstår du kärleksknop, det är för att de har sådan traumatisk barndom och är sargade individer. och så ljuger de, de ställer bara upp för sin parnet. och så har se blivit utsatta för övergrepp av folk i rosa, håriga pumps också.

alternativt är det en störning djupt djupt i hjärnan, och det vore säkrast att låsa in dem allihop.det kanske är smittsamt?
  • Kärleksknop
    ezah skrev 2010-04-15 00:06:02 följande:
    jo förstår du kärleksknop, det är för att de har sådan traumatisk barndom och är sargade individer. och så ljuger de, de ställer bara upp för sin parnet. och så har se blivit utsatta för övergrepp av folk i rosa, håriga pumps också. alternativt är det en störning djupt djupt i hjärnan, och det vore säkrast att låsa in dem allihop.det kanske är smittsamt?
    Nåt jävla fel måste det vara om man låter folk pilla en i håret, fy fan vad jobbigt och irriterande.
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?