• Anonym

Bajs sex, när är det slut?

Ingen aning... När man har KOMMIT kanske?

• Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2010-04-14 09:57:45 följande:
    jo men vad räknas som kommit i denna situationen? När killen/tjejen har fått orgasm eller när bajsen kommer ut?
    Ha ha jag har ingen aning.... Kanske kommer man när bajset kommit? Kanske tidigare? När är vanligt sex slut? 
  • Anonym
    Anonym (sfsogrsrsg) skrev 2010-04-14 10:09:54 följande:
    Såg på något reporatge för längde sendan om det, minns inte så mycket mer en att man fick se nån minut av sånt och då var det en kvinna som låg på ryggen och mannen tog på huk ovanför hennes bröst/hals och bajsade ut en klump som landade på henne. Mannen reste sig upp och sen fick man inte se mer. Tror det var på kanal 5 sent en kväll. Men jag antar väl att det slutar när någon/några bajsat och kommit. Men fy fan för den som måste städa upp allt.
    Hahaha åh fy fan vad vidrigt, och snarare fy fan för den som ska bli skiten på...hellre städa upp än att nån skiter på en.
  • Anonym
    ShanghaiLily skrev 2010-04-14 12:56:09 följande:
    Alltså, jag tänkte samma sak som du skriver, att det mesta har klassats som någon slags sjukdom förr, det kanske egentligen är dominansgrejen i det hela som gör det intressant för dom som sysslar med det. Jag har bara svårt att förstå varför man vill ha bieefekten med kladd och lukt. Tro mig, jag har jobbat inom sjukvård och psykvård och en lägenhet där det sysslats mycket med avföring luktar vidrigt trots att den är nystädad. Lukten försvinner aldrig helt. Snart kanske man kan köpa låtsasbajsar på sexshopen också, inte bara på buttericks =) Haha sorry
    Fy fan, har också jobbat med det där, bla dementa som kladdat ner sig och sina rum med skit...totalt äckligt, spyan är nära då. Hmmmm ja då borde det ju finnas folk som är så sjuka att de blir kåta av spyor också...OMG...näe nu ska jag inte tänka mer på detta, vill gärna få ner lite lunch också.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-04-14 09:59:26 följande:
    Ha ha jag har ingen aning.... Kanske kommer man när bajset kommit? Kanske tidigare? När är vanligt sex slut? 
    Inte när någon bajsar iallafall...
  • Anonym

Scat precis som all annan sex finns i lite olika varianter.

Det är givetvis i de flestas ögon väldigt tabu då bajs ses som orent, så bespara er på fördömanden. Du som ändå gör det lyckas bara bevisa att du är en inskränkt idiot utan förmåga att förstå andra människor.

En vanlig missuppfattning är att det enbart handlar om dominans och förnedring vilket inte är sant.

Det finns dom som tänder på att se sin partner bajsa. Ser hur det tränger ut. Vanligtvis onanerar man samtidigt. Det är ett våga göra allt inför sin partner. Det mest förbjudna.

Varianter på den är att få ta emot det i handen eller få det på sig. Fortfarande inte så mycket med dominans att göra utan tillit. För många som inte går igång på det är det givetvis svårt att förstå att det inte skulle handla om det men det är snarare en brist på inlevelse från deras sida än verkligheten.

Det finns givetvis dom som tänder på själva bajsandet också eller/och att vara nödig. Känna det trycka på och att få sätta sig och låta det komma. Även varianter på att göra det publikt att riskera upptäckt att göra något så snuskigt förekommer och är en stark sexuell upplevelse för dessa.

Här finns det också olika utvecklingar, dels att göra det tillsamman, endera som gamla tiders uthus med två dasshål bredvid varandra eller att göra det över sin partners hög eller att man stoppar in delar av partnerns bajs i sin egen bak eller får det instoppat. Att få gå nödigt med sin partners bajs kan då vara en extra kick. Inget av detta har nått med dominans eller förnedring att göra.

Precis som med wet finns det dom som tycker om att göra det i byxan eller i blöja, där finns det olika orsaker, infantilism kan vara en orsak men det finns fler som att släppa på kontrollen helt och som att förnedra sig själv samt känslan att få gå kladdig.

Sen finns det dom som tändet på själva bajset och att leka med det. Det bruna guldet. Förbjudet, varmt och i olika konsistenser. En del föredrar det mjukt så dom kan kladda med det. Andra hårt så man känner de enskilda kluttarna. Har fortfarande mest med att det är det mest förbjudna. Kan vara alltifrån att bara leka med det med händerna, känna hur det är, hur varmt osv. Till att kleta in sig eller sin partner med det. Bland de senare så handlar det mycket om förnedring och dominans.

Sen har vi koprofagerna. Dom som tänder på att äta det. Här finns det varianter, de som vill äta det direkt ifrån hålet och andra som vill bli matade. I det senare fallet är det givetvis i de flesta fall fråga om dominans.

En del testar mycket av det här av ren nyfikenhet eller för att få mer poäng på puritytest och liknande. Been there done that typ.

Kan nämnas att bajs nog är det mest beska du kan smaka på och att även om bajs innehåller en del bakterier så är det tarmflora (och en hel del djur äter det av den anledningen att få i sig tarnflora) så länge det är riktigt färskt så det är tämligen ofarligt att äta bajs från en frisk person.

När är sexet slut då? Tja, när är vanligt sex slut? När killen kommit, rullat av och somnat? Eller när båda är nöjda? Det är ingen skillnad med bajssex.

• Anonym

...tystnad...nu blev nog alla i denna tråd mållösa...vet faktiskt inte vad jag ska säga.

• Anonym
    Mariohn skrev 2010-04-14 16:01:11 följande:
    Vad fan dillar du om? Vart har du fått ifrån att det skulle ses som en psykisk sjukdom att tända på bajs?  Vilken sorts psykisk sjukdom är det du syftar på? 
    Nä har aldrig hört att det finns någon sjukdom med det som symptom, men vad det är som har gått snett? Aaaa det är det väl ingen som vet.
  • Anonym

Parafilier är en beteckning inom psykologin och sexologin som, enligt DMV-IV-TR:s definition*, denoterar somliga individers ”mentala störningar” som manifesterar sig i sexuella fantasier, drifter, eller beteenden som omfattar icke-mänskliga objekt (t ex koprofili), smärta eller förödmjukelse (t ex sexuell sadism, masochism), barn (pedofili) eller inblandanden av andra individer som inte har gett sitt medgivande (voyeurism, frotteurism, exhibitionism). De grundläggande kännetecknen för parafilier är ”återkommande, intensiva sexuellt upphetsande fantasier, sexuella behov, eller beteende som sker under en period av 6 månader”.

Så...JA det är en störning=dvs. INTE normalt på långa vägar, tack.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-14 16:02:08 följande:
    ...tystnad...nu blev nog alla i denna tråd mållösa...vet faktiskt inte vad jag ska säga.
    Nä. det var en uttömmande (!) beskrivning av någon som visste mycket om detta. "Det bruna guldet"...
    Det var ett helt nytt sätt att se på det för mig, haha.
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?