Tibell skrev 2011-04-27 21:23:59 följande:
Alrro : vad det idag ni skulle göra lungröntgen ? Mår hon bra nu? Fått några svar på allergitesterna?
Vi har inte hört något om Bellas än. Iofs bara 1.5 veckor sedan de togs :)
Ska ringa barn i morgon i annat ärende och ska kolla om de fått svar. Var bara hasselnöt vi testade denna gång. Pollen ska tas i augusti
Orkade inte skriva så mycket på telefonen när jag svarade, men kände att svaret kanske blev lite väl kortfattat
Jo, lungröntgen gick alltså bra. Men lillan är TRÖTT på sjukhuset. Hon började säga Nej, Nej, Nej från det att vi åkte in i parkeringshuset och till vi var klara med röntgen så upprepade hon nej.....nej.....nej....med korta mellanrum hela tiden! Men själva röntgen gick snabbt och smidigt, hon var väl inte så samarbetsvillig men det gick ok.
På måndag har jag bokat telefonsamtal med läkaren och ska då få svar på blodprov, allergiprov och röntgen. Jag räknar med att allergiproverna inte visar ngt eftersom hon har sena reaktioner. Kanske pollen men det visade inte på prick så jag har inte så höga förväntningar.
Sen tog de ju blodprov på sköldkörtel och något mer som jag inte har koll på vad det var. Men vi håller tummarna för att inget visar ngt.
Har du fått svar på proverna?