Allergitråden
mithrandil skrev 2011-02-17 20:47:05 följande:
Ja, jag kan tänka mig att det kommer bli enklare att hantera vad folk tycker sen när man är helt säker på att det verkligen är allergi det är frågan om. Nu känner jag mig bara löjlig och hypokondrisk när alla ska ifrågasätta mitt beslut om att utesluta mjölk utan läkares medgivande. Men ni i tråden hjälper mig mycket med att hålla fast vid min sak och det ska ni ha tack för! Hade jag inte kunnat bolla med er hade jag säkert gett upp mina funderingar precis som jag gjorde sist jag var in här och läste lite. Jag får väl vara hur löjlig jag vill, jag vill mitt barns bästa, det är därför jag gör det här.
Angående din son.. Det finns en hel del här i tråden som kommit på att deras äldre barn är allergiska när de yngres allergier uppdagats. När vi testade min son testade vi även min dotter, för hon hade ungefär samma beteende och utslag, och jajemensann, hon var också allergisk... Sen har inte allt visat på tester, men mina tål idag ungefär samma saker fast dottern reagerar mer på frukt och bär men är inte alls lika känslig mot sädesslag som sin lillebror. Hur minste är återstår att se. Han verkar känsligast av dem alla...