Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Tänkte ta med en termos och be om att få vatten i den och då kan man ju hälla upp lite i förväg?!
vi har köpt den här, ska klara 20-25 kg så det ska gå bra, men oscar är inte så gammal ännu:
http://www.babykoncept.se/barsele-beco-butterfly-ii--p-215-c-545.aspx
Vi ska åka till mallis i slutet av maj, men jag frågar här ändå eftersom det finns så mycket resvana här! Det verkar som att det kan diffa mellan sådär 15-30 grader under dygnet, vad 17 har de på sig när det är såpass kallt, räcker tunna byxor o en tunn swettisjacka? Har bl a beställt Me&I, NS & Villervalla. Eller ska man ha med fleece? Jag har problem att relatera till 15 grader när det är tio minus ute!
Och visst känns det lika bra att han får havrix dos 2 när han kan få det i slutet av april då det har gått 6 mån sedan dos 1?
Undrar lite om det där med hur man gör med mobilsamtalen när man är i Thailand. Hur har ni gjort? Har inte tittat bakåt så mkt i denna tråd... Önskar bara lite enkla svar... Man ska väl koppla bort mobilsvaret iaf har jag hört.
Tack för svaret! Vad är land´n call? Hur beställer man det? Köper man det här hemma eller i Thailand? Är det ett SIM-kort som man sätter i? Kan man skicka sms från det? Tacksam för lite mer information...