• Tullemi

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Vi börjar med en ny tråd här. Välkomna alla nya å gamla!!!

Milea 080217 Lucas 100202
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-07 18:00
    Här kan alla som vill fylla i avresedatum och resemål:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m49709347.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-04 10:20
    Nya tråden för saker/mat som lämnas kvar i Thailand:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m53795510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-27 10:19
    Lite tips och goda råd inför packningen:

www.familjeliv.se/Forum-3-105/m54169845.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-21 05:18
    Resebloggar för THAILAND:
    www.familjeliv.se/Forum-3-105/m56835611.html
  • Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
  • Marsipanprinsessan

Bumbi: beklagar verkligen. Åh, tycker så synd om er. Fy f-n! Själv kommer jag inte känna mig säker förrän vi sitter i planet. Usch vad ledsamt för er.

• bumbi

Stort tack för era omtankar, vi kommer nog över det snart men just nu är det för deppigt Gråter

Dottern har varit riktigt dålig och imorse insjuknade även min man så tur i oturen att vi inte hann iväg, inte kul att insjukna på planet..

Vi kollar nya resor till slutet av nästa vecka, nu ska vi se till att hålla oss friska till nästa resa Flört

Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • winters

bumbi, fy vad trist, fick ställa in två semestrar för ett par år sedan, och även om det inte var långresor så är det ju trist, krya på er o trevlig resa nästa gång!

Oscar 091001 ♥ Elin 121118
  • miablo

Hej!
    Hälsningar från ett varmt och skönt Thailand. Befinner mig på nang thong i Khao Lak och undrar om någon vet var man kan hitta ett bra och stadigt wifi? Vi tänkte köra FaceTime med barnens farmor och hotellets wifi funkar sådär... Tänkte jag slänger ut frågan här innan vi köper grisen i säcken någonstans....

• elinaehn

Börjar kika på väderrapporterna i phuket inför vår resa och myser!
    hörrni vad är viktigt att komma ihåg vid resa att packa? smarta grejer? jag har läst packtrådar o rest ett par år men är kanske FÖR avslappnad nu inför packandet...

• winters
    miablo skrev 2013-02-07 15:50:45 följande:
    Hej!
    Hälsningar från ett varmt och skönt Thailand. Befinner mig på nang thong i Khao Lak och undrar om någon vet var man kan hitta ett bra och stadigt wifi? Vi tänkte köra FaceTime med barnens farmor och hotellets wifi funkar sådär... Tänkte jag slänger ut frågan här innan vi köper grisen i säcken någonstans....
    var det inte gratis o ganska bra på mcdonalds? iaf för ett par år sedan, och så kan man köpa chokladdoppad mjukglass för några kronor! Skrattande
    Oscar 091001 ♥ Elin 121118
  • lia27

Hej vi är i Thailand nu. Tänkte fråga er har nu testat deras myggmedel för små barn, unde 3år? Finns mycket mygg här vi är på Phuket

• loppis7

säger samma sak johnson den använder även vi vuxna.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)