Billabong skrev 2012-12-07 21:26:48 följande:
Karolina75: Usch så fruktansvärt sorgligt och meningslöst... Känns futtigt att bara kunna beklaga den enorma sorgen.

Hoppas du kan få bra tips här av alla vana thailandsresenärer så att ni får en fin, läkande familjeresa. Själv har jag ytterst begränsade erfarenheter av Thailand än så länge.
Hej! Jag undrar varför man inte vill vara där i flera veckor...? Vad är det du tycker saknas? Eller är det mer att du generellt vill förflytta dig och uppleva olika saker under samma resa?
Vi håller just på att boka in oss där i en månad och nu funderar jag på om vi gör ngt galet?

Enligt våra planer kommer vi bara att göra en kortare utflykt med ett par dagars övernattning på en närliggande ö.
Hej! Det var kanske lite förhastat skrivet. Jag själv skulle kunna vara där jättelänge :) Men det är väldigt litet och det kan vara trevligt att kombinera med nåt annat eller åka på lite turer därifrån, och jag vet att andra jag varit där med tycker att några dagar är lagom, så jag vill väl inte få någon att boka dit och inte känna sig nöjd antar jag...
Tycker man om att ta det lugnt och inte göra så mycket (förutom bad då, och så finns ju klättringen om man håller på med det, och jag förmodar dykning också) eller gå till olika ställen så är det ju underbart härligt att vara där. Jag tyckte ju om Koh Yao där det inte fanns nåt mer än vårt hotell och hade kunnat vara där länge :)