Hej ! jag hade partiell mola januari 2013 efter missfall i v.12 , hade skyhögt hcg och missfallet var faktiskt de sjukaste jag varit med om.. förlorade stora mängder blod och blev inlagd..2 dagar efter ja kom hem ringde de och sa att ja hade en mola.. undrade va de var,hade såklart läst snabbt om det när jag blev gravid men bestämde mig för att inte läsa så mycket om sånt så ja skulle oroa mig..hade ett sjukt illamående dygnet runt men var glad över att känna symptom.. men sen kom det iaf och jag gick på kontroller varje vecka flera månader under 2013 & gravförbud.. mitt hcg sjönk väldigt snabbt så ja var snart fri från detta och efter fler kontroller av lungor mm hade den inte skjutit metastaser och jag hade inga rester kvar så hävde de vårt förbud oktober 13, och vi satte igång.. inget har hänt sen dess, och vi har gjort en utredning där de konstaterade att "inget var fel på oss" men skickade oss vidare för förmodligen ivf.. har inte hört nått därifrån än, och skulle precis ta tag i det.. då får ja ett oväntat +, lr ja har kännt de några dagar men ville inte tro på det.. men nu är jag gravid iaf, och i v5 .. överlycklig men jätterädd.. så ska ringa gyn nu och berätta för jag har blivit lovad tidiga kontroller med vul osv !