Inlägg från: Anceka m D |Visa alla inlägg
  • Anceka m D

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vet ni vad, nyfikenheten tog överhanden nu på kvällen så vi kollade kön. Det blir en flicka.

• Anceka m D

Tack för glada tillrop! Det känns bättre och bättre.

Poison: jag hade ringt förlossningen och hört vad de säger, ett samtal stör du ingen med!

• Anceka m D

Vad härligt Aigee!

Här är det superlugnt i magen och jag längtar verkligen efter att börja känna något. RUL först i vecka 20, om två veckor.

• Anceka m D

Aigee: halvvägs, wow! Själv är jag 18+1 så jag närmar mig ju halvtid jag också. RUL om 8 dagar!

• Anceka m D

Nr2: skönt att allt såg bra ut! Vad roligt att du hade rätt ang kön. Förra gången hade jag en stark känsla av att det var en pojke men den här gången visste jag inte alls. Efter moderkaksprovet började vi luta åt tjej och vi fick ju också rätt!

Ang kejsarsnitt så kan det ju iaf vara skönt att veta i tid om det blir planen. Och hur moderkakan sitter kan man ju inte rå över.

• Anceka m D

Z

Mosing skrev 2014-05-06 17:07:40 följande:
    Kan rapporterat från ett lyckat RUL. Nytt BF 28 sept, så jag är i v 20 nu Moderkakan satt fint i framvägg (men jag känner redan mkt rörelser). Pigg och alert bebis u.a.

Då har vi just nu samma BF, men jag har RUL imorgon så då får vi se om det ändras! Jag har också moderkakan i framvägg men känner precis som du ordentliga rörelser sedan någon vecka. Till och med så att det är obehagligt ibland, funderar på om det är för att det inte är dämpat inåt så att säga.
  • Anceka m D

Allt såg bra ut idag, litet huvud har hon men jag ser inte nödvändigtvis det som en nackdel.

BF 28 september kvarstår också.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8