30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ursäkta symbolen på inlägget, råkar alltid komma åt!
Ursäkta symbolen på inlägget, råkar alltid komma åt!
Förra gången mådde jag illa i 5 veckor så jag räknar med det den här gången också och räknar ner. Måste ju ha nåt att se fram emot, även om det skulle bli längre den här gången.
Snow, vad skönt att ni fick den fristen! Hoppas att du läker snabbt och bra och att ni snart kan göra ert frysförsök.
Nr2: grattis till pyret med pickande hjärta!
Här är en till som är illamående. Det lindras när jag äter men finns där ständigt, dock inte när jag sover i alla fall vilket är skönt för då får man den fristen i alla fall. Hittills har jag inte tagit några tabletter men har en plan med att först pröva Postafen (vilket hjälpte sådär förra gången) och skulle inte det räcka så ska jag be om Lergigan. Men i bästa fall behöver jag inte alls...
Poison: jag är i vecka 7 (6+5) så det är nog rätt många veckor kvar med illamående.
Sist blev jag mest trött av Postafen och inte så mycket mindre illamående så jag har väl inte så stort hopp. Men det kan ju vara värt ett försök.
Jag testade Postafen igår kväll. Toppen för illamåendet, kanske för att jag däckade och sov typ 12 timmar i natt... Ska ändå testa att ta en nu på morgonen och se om hur trött jag blir, om det kan funka i veckan också.
Nu är det min tur att vara mindre illamående. Men det är bara senaste 12 timmarna, och istället ömmar brösten mer och jag är sjukt trött. Funderar ändå på att boka ett tidigt ultraljud, för snart måste jag outa på jobbet inför nästa schemaperiod och då vore det skönt att ha sett att något lever där inne.