30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Heja bebisen Chiqita!
Heja bebisen Chiqita!
Och jag hade ju förvärkar 9 dagar innan lilla L kom. Kanske gjorde de att det gick så fort sen. Jag tror att lillebror kommer snart Chiqita!
Nu blir man lite orolig när du inte har uppdaterat Chiqita. Hoppas att det bara beror på att du snusar bebis!
Grattis Chiqita! Låter som en bra förlossning.
Vad otäckt Chiqita! Vilken tur att du ringde ambulansen! Hoppas att du kryar på dig snabbt och att du snart får vara med familjen. ?
Jag håller tummarna Galia!
Jemema: hoppas att hon tittar ut snart! De 10 dagar jag gick över nu andra gången var inte roliga. Så jag håller tummarna för dig!
Grattis resande! Fast jag tänkte först, vänta nu fick inte vi barn typ samtidigt. Hon kan väl inte vara gravid redan Jag tycker att (nästan) ett år har gått så fort!
När vi gjorde moderkaksprov fick vi välja om vi ville ha fullständig kromosomanalys eller bara trisomierna. Så det kan ju också vara ett val som kan bli aktuellt.
Heja Jemema, nu har du bebis hos dig hoppas jag!
Idag har jag sprungit Tjurruset! 1 år efter att lilla L föddes, och 6 mån efter att jag började springa igen. Så nöjd!
Chiqita, jag har sprungit 2-3 ggr i veckan sedan april, men var sjuk nästan hela augusti. I början av september började jag på en terränglöpningskurs. Så visst har jag hållt igång.
En mil i ganska mycket lera och med hinder och backar är vad Tjurruset bjuder på. Jag duschade i en timme efteråt.
Mosing, härligt med semester! Min lilla fyller ju imorgon, ett år har nog aldrig gått så fort.
Galia, plötsligt händer det!
Snow: tummar hålles! Hoppas på bra besked!
Härligt Snow!