Inlägg från: Anceka m D |Visa alla inlägg
  • Anceka m D

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Sonen har lärt sig att cykla i helgen. Man blir ju så löjligt stolt! Skönt med ett glädjeämne när jag är hormonstinn, lättretlig och dunderförkyld.

• Anceka m D

Mosing: tack för tanken, jag känner mig inte nervös än utan det som mest bekymrar mig nu är den himla förkylningen och de sura uppstötningarna som gjorde att jag kräktes i morse, första gången den här graviditeten. Suck, när man tror att man ska börja må bättre.

• Anceka m D

Nu är provet över. Det gick bra, bebisen såg lite trött ut. Det kan vara en tjej, vi såg inget som bevisade motsatsen om man säger så.

Tyvärr blir det 2-3 veckors väntan på svar eftersom vi valde fullständig kromosomanalys. Får hoppas att de veckorna går fort!

• Anceka m D

Vi 5: vi får ju göra den fullständiga analysen pga min mans cellgifter, men jag antar att det ändå mest beror på vårt generösa landsting.

• Anceka m D

Både jag och maken har Google nexus i olika versioner, det är ju Samsung som tillverkar. Vi är mycket nöjda, laddning tar väl max 1 timme. Batteritiden håller bra om man inte kör för mycket Wifi eller 3 G.

• Anceka m D

Jag känner att jag inte alls tagit till mig bebisen i magen. Vet inte om det beror på allt som varit, eller om det kanske var så förra gången också innan man började känna något. Ibland känner jag mig inte alls gravid. Hoppas nu att vi får bra provsvar i veckan och att jag på riktigt kan tro på den här bebisen.

• Anceka m D

Vi samsov med sonen, och kommer antagligen göra det med nya bebisen också. Så jag undrar också över lite mer detaljer kring detta.

• Anceka m D

Jag har vid något enstaka tillfälle känt något som skulle kunnat vara bebisen. Men för det mesta känns det absolut ingenting. Längtar absolut, men först vill jag ha våra provsvar.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8