Inlägg från: Anceka m D |Visa alla inlägg
  • Anceka m D

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Poison: Synd att du inte fick det svar du önskat men din inställning låter klok. Förr eller senare kommer ju bebisen ut och bra att de i alla fall håller noga koll på dig så att det inte blir någon havandeskapsförgiftning.

Vår son drömmer mycket nu och kommer ofta in till oss så jag räknar med att den lilla får sova i sin spjälsäng bredvid mig och sonen får fortsätta ha sin plats mellan oss. 

• Anceka m D

Grattis till lillkillen Poison! Hoppas att det gick så smidigt som det låter och att du är nöjd med denna förlossning. ????????

• Anceka m D

Jag hade ont i ungefär två veckor efter mina stygn men det blev bättre och bättre för varje dag.

• Anceka m D
    Poison82 skrev 2014-08-04 10:50:19 följande:

Ok. Blev rädd när jag kollade i spegeln :) . Ingen vacker syn.

Hur är det med dig annars, har ni också fått lite svalare väder?

Inte precis, 30 grader idag. Puh. Jag tror att jag har börjat få lite förvärkar. Vecka 33 idag. Annars är det ok, började jobba mina sista fyra veckor idag.
  • Anceka m D

Kroppen tycker fortfarande att det är rätt ok är vara gravid, även om det var tungt att andas just ikväll. Men psyket börjar få sig en törn. Hade en jobbig dag på jobbet och ikväll bröt jag ihop för att det kanske bara är två barn som kan komma på sonens 4-årskalas.

Jag har 14 arbetsdagar kvar, jag hoppas bara att jag kan ta mig igenom dem på nåt sätt!

• Anceka m D

Poison: ja, jag tar en dag i taget. Men blir jag sjukskriven måste jag tillbaka till detta jobb några veckor efter föräldraledigheten och jag vill helst inte det. Men blir det för jobbigt får ju hälsan gå först. Idag är iaf en bättre dag.

• Anceka m D

Galia: jo, jag tror visst att sonen kommer vara lika nöjd med två kompisar på kalaset som med många. Det var nog mest hormonstinna jag som överreagerade.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8