Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi5 ska det vara så klart

• Snowgirl

Kate, Jo jag fick sova lite. Det rinner mörkt blod vid varje toabesök. När har du tid idag? Jag håller tummarna stenhårt för att det ska se bra ut. Kram!

• Snowgirl

Uppidetblå, men vet inte vad jag ska säga mer än att jag är väldigt ledsen för din skull. En stor varm kram till dig. Det är helt ofattbart att det händer igen

• Snowgirl

Firren, Det var verkligen jätte trevligt att träffas och så roligt att få träffa barnen. Jag saknar er.

• Snowgirl

Själv fick jag upp hoppet när blödningen började avta, men sen tappade jag det helt när gravtestet var hälften så starkt som för två dagar sedan. Nu funderar jag mest på när resten tänker komma ut så vi kan börja om med det oskyddade sommarsexet Varför ska man inte använda tampong vid missfall? Det är väl ingen större skillnad på mens och missfall i v 5 eller tänker jag helt fel?

• Snowgirl

Kate Jag låter det gå några dagar sen kollar jag upp det om det inte har hänt något.

• Snowgirl

Uppidetblå, Man ska kanske inte jämföra egentligen, men v18 är definitivt mycket mer piss än v 5+ Jag har tänkt jättemycket på dig idag och har svårt att förstå hur livet kan vara så orättvist. Det finns inte ord för hur ledsen jag är över att ni drabbas igen. Skickar en varm kram till dig.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8